עולם של למידה תוך כדי חוויה - קו קו מלך הקווים - חוברת למידה עם ערך מוסף



קו קו מלך הקווים- גיא יעקב יקותיאלי
הסיפורים משכו את לב הילדים וגרמו להם להשתתף בפעילויות בהן התקשו וכך התפתחו, הצליחו ומאד מאד שמחו




היי חברים,
היום יום שבת אחרי שבוע מתיש עם הילדים הכרזנו על שבת ביתית!
רומי שלי עולה לכיתה ג' ומאוד חשוב לי שגם בחופש הגדול לתת במה ללימודים, לתרגול מעט וחיזוק במקצוע הספרות  .
ניסיתי מספר פעמים להוציא את ספרי הלימוד שלה ולנסות לסיים ביחד עד העמוד האחרון אבל הילדה אחרי כמה דקות קיטרה שלא בא לה ויש חופש!
קיבלתי את החוברת
קו קו מלך הקווים- גיא יעקב יקותיאלי



ואמרתי לה שיש לי משחק מהנה ולימודי עבורה .
ברגע שקיבלה את חוברת העבודה נסחפה והחלה לענות ולקרוא והיתה מרותקת לחוברת כשעה ! ( שקט שעה בשבת ? נדיר ! )



כעבור שעה רומי הכריזה על הפסקה תוך ציון שהיא תמשיך מאוחר יותר והיתה נרגשת שהצליחה לעשות קווים מאוד ישרים.
התחלתי לדפדף בספר ולנסות להבין מה ריתק אותה כל כך ? 
החוברת בשלל איורים ותכנים מעניינים, משימות קלילות עם הרבה לימוד !
אהבתי בעיקר את התוכן הלימודי המועבר בכזו קלילות ולא עוד חוברת מדבקות פשוטה וחסרת תוכן מעמיק.

אז הכירו את הסיפור "קַו-קַו מֶלֶךְ הַקַּוִּים

הרעיון נולד בשנת 2007 כאשר גיא יעקב בשל היותו מרפא בעיסוק פתח קבוצה במטרב ללמד את הילדים כתיבת ספרות טרם עלייתם לכיתה א' .
הוא צפה את הקושי בכתיבה וההשפעה על הילדים עד המנעות מוחלטת מלכתוב.


גיא יעקב יקותיאלי מספר: 
מצאתי עצמי, יחד עם הילדים, מתוסכל. 
ניסיתי לעזור בכל דרך אפשרית שהכרתי ולמדתי, לרשותי עמדו מאות דפי עבודה שונים של כתיבת ספרות ועשרות חוברות בנושא – אך זה לא עזר, הילדים המשיכו להתקשות ולא הפיקו הנאה מכל מה שהנחתי לפניהם ולפתע הבנתי משהו ששינה את הדרך בה לימדתי, מאז ועד היום, ילדים כתיבת ספרות – האמצעים שעמדו לרשותי הם כולם דרכים נהדרות לתרגל כתיבת ספרות ואילו אני חיפשתי דרך ללמד את הילדים כתיבת ספרות.
 וכך, באמצעות מתנת היצירתיות שניתנה לי מיוצרי, נולד הסיפור "קו-קו מלך הקווים" כשהוא בנוי ומבוסס על הידע המקצועי שלי ומכוון כולו לחוויית ההצלחה של הילד ולליבו.




סיפרתי והצגתי את הסיפור על גבי לוח מחיק כשהילדים לומדים ומתרגלים את כתיבת הספרות על דף חלק. ההצלחה היתה מאד גדולה, ילדים שלא כתבו ואף לא ציירו למדו על ידי הסיפור "קו קו מלך הקווים" לכתוב את כל הספרות בזמן קצר ביותר והכל דרך לימוד חוויתי ומהנה, בדרך מקצועית ומדורגת, בסיפור שובה לב המגביר את הקשב ומעצים את חווית הלימוד.


לאחר שנים שאני, קולגות ואנשי חינוך שבהדרכתי משתמשים בהצלחה מדהימה בסיפור ובפעילות "קו-קו מלך הקווים", החלטתי להפוך אותו לספר פעילות שיהיה זמין וקרוב לכל ילד ולכל כיס על מנת לעזור לילדים להצליח ברכישת מיומנות חשובה ונדרשת זו.

לאחר שקראתי את הנסיבות שהביאו לכתיבת חוברת העבודה הבנתי איך הצליח לגעת גם בבת שלי.
רומי שלי היא בדיוק כמו אמא שלה ילדת מתמטיקה אוהבת לפתור תרגילים וספרות הוא החלק הבלתי אהוב שלה! תמיד צעקה לעזרה והרגישה חוסר ביטחון בהכנת שיעורים במקצועות הספרות.
החוברת הצליחה לחבר אותה , ללמד אותה ולאתגר אותה ומבחינתי לא יכול להיות טוב יותר! והעיקר שהצליחה הכל לבד ללא עזרה !
הילדה ניגשת ללמוד לבד בלי שכנועים חלומו של כל הורה :-)
ממליצה בחום


לרכישה ופרטים נוספים :



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox