שישאר בינינו - שיחות מחדר היועצת


שישאר בינינו
 שיחות מחדר היועצת מאת ליאורה ברנע
 איורים: איל אילת
הוצאת אופיר ביכורים


בשנה האחרונה הנסיכה שלי עלתה לכיתה ב' וההתמודדות איתה היתה קשה יותר, ניסיתי להכנס לראש שלה להבין מה עובר על ילד שעולה מגן לבית ספר ומחממה למסגרת קשה יותר.
שישאר ביננו ספר מדהים!! שנתן לי כאמא נקודות אור על סוגיות שונות שאני מתמודדת בחיי היום יום.





שיישאר בינינו
שיחות מחדר היועצת
הַבְטִיחִי שֶׁלֹּא תְּגַלִּי
לְאַף אֶחָד, אַף פַּעַם,
אֶת מָה שֶׁאֲסַפֵּר לָךְ בְּאֹפֶן אִישִׁי –
לֹא תְּסַפְּרִי לְעוֹלָם!


אַתְּ בְּטוּחָה שֶׁבְּכָל מַצָּב
תָּמִיד תִּשְׁמְרִי עַל הַבְטָחָתֵךְ?
וּמָה שֶׁאֹמַר פֹּה עַכְשָׁו
יִשָּׁאֵר בֵּינִי וּבֵינֵךְ?


אֲנִי כָּל כָּךְ מִתְלַבֶּטֶת
אֵם כְּדַאי לִי בִּכְלָל לְסַפֵּר...
נוּ, טוֹב, תִּסְגְּרִי אֶת הַדֶּלֶת,
וַאֲנִי אַתְחִיל לְדַבֵּר.




הספר מדבר על ילד שאין לו חברים איך הוא מרגיש ועל הקושי , על ילדה שלא מעיזה להצביע בשיעור למרות שהיא יודעת את התשובה והיא במבוכה תמידית.

על אסיפות הורים בה תמיד חוזרים על המשפט 'אתה לא מנצל את הפוטנציאל'.... על ילד הכי נמוך בכתה שחולם שיתווספו לו עוד מספר סנטימטרים. על ילד הרוצה להצטיין בכדורגל אך הוא לא הכי מוצלח בכך ונותר לו רק לצפות מהצד ועוד

הספר מיועד ליועצים, מורים, והורים כפתיח לשיחה עם ילדים והמתבגרים.


 ניתן להשיג את "שיישאר בינינו" בחנויות הספרים המובחרות במחיר 45 ש'ח, או באתר האינטרנט של ההוצאה


ספר מקסים , הרגשתי חיבור עמוק אליו גם כהיותי אם וגם צפו לי זכרונות מעברי.

ממליצה בחום!!

3 תגובות:

  1. ספר מקסים. ממליצה לכל אמא ומורה. לי השירים הזכירו גם את הילדים שלי וגם את התלמידים. כל שיר הוא נושא לשיחה עם הילדים.

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט ספר מקסים תודה על התגובה . עברתי איתו עם הילדה שלי שסיימה כיתה ב וזה גרם לה לספר לי ולשתף אותי מעבר לנורמה .

      מחק

Adbox