רוצה לדעת להתאפר בקלות ובמהירות? רוצה איפור מדהים גורף מחמאות? הכירי את טליה חבשוש

טליה חבשוש מאפרת מקצועית - מאמינה שאיפור מחמיא ונכון- יגרום לכל אחת להרגיש יפה


היי חברות, 

היה לי ערב קסום במיוחד ורוצה להכיר לכם את טליה חבשוש מאפרת מקצועית מדהימה ובוגרת קורס איפור PRO של בית הספר למקצועות היופי של ירין שחף!
טליה גרה בפתח תקווה 5 דקות מביתי הקט.
נפגשנו בביתה לסדנת איפור וחשבתי לתומי מה היא כבר יכולה לחדש לי?
ארזתי בתיק קטן את כל האיפור שיש ברשותי .
במצגת מדהימה,והתאמה אישית בתוספת אוירה כיפית ונעימה ,למדתי אלו צבעים וגוונים מתאימים לסוג עורי, איך למרוח צלליות ( שנים לא הבנתי ) ומה זה המוצר הרב גוני ששכב במגירה שלי שנה והתאים לי פתאום בטירוף.



עברנו מוצר, מוצר מחדר האיפור שלי וטליה עם סבלנות רבה הסבירה  כיצד להשתמש, מהם יסודות האיפור, מוצרי החובה לכל מתאפרת והאם אכן המוצרים מתאימים לעור הפנים שלי! כיצד להשתמש נכון במוצרי האיפור שיש ברשותי וכמובן להתאים לי מראה איפור מחמיא.

סוף סוף בגיל 43 אני יודעת :-)






העיסוק של טליה
*מאפרת איפור מקצועי לארועים.
*מדריכה נשים ללימוד איפור עצמי- מהיר ומחמיא.
*מעבירה סדנאות קבוצתיות ללימוד איפור - המיועדות לנשים ולבנות.
*מאפרת ציורי פנים לילדים- פורים, איפורי קעקועים מנצנצים ואולטרא סגול.
*מעבירה הפעלות "יום הולדת מאופר"- הכוללים איפור סירוק ולק לילדות.




אז אם אתן רוצות איפור שיגרוף מחמאות, סדנא מעניינת , ערב רווקות לא שגרתי מוזמנות ליצור קשר עם טליה . 
הנאה מובטחת!


לפרטים נוספים-

טלפון של טליה: 050-33336616
עמוד פייסבוק - https://www.facebook.com/Talia.Havshush.Makeup.Artist/
בלוגרית ביוטי

http://kerchiefgirl.blogspot.co.il

לידיעתכן!
*ישנה אפשרות לשלב את הסדנא עם איפור מלא וצילומים ע"י צלמת מקצועית בסטודיו.
ניתן גם לקבל הדרכה אישית ובא ינתן דגש רב על התאמת האיפור ולימודים טכניקה עצמית לאיפור מושלם !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox