מחפשים קוסמטיקאית טובה? הכירו את אירנה וויגמן


החגים הביאו עימם תחושת התחדשות ורצון לטיפוח הגוף והנשמה. 20 דקות מפתח תקווה בפסגות אפק בראש העין,נמצאת הקליניקה של אירנה וייגמן קוסמטיקאית מוסמכת המשלבת ידע רפואי , מקצוענות, וכל זאת במוצרים האיכותיים של החברות המובילות בכל העולם.
אירנה פותחת את הדלת בחיוך רחב ,מציעה לי כוס מים קרים ומובילה אותי לחדר מקסים. ברגע שחציתי את סף דלתה קדם את פניי ניחוח שמנים, רעננות ותחושת רוגע.
כשהבטתי בה מקרוב היה לי ברור שמדובר בקוסמטיקאית מקצועית, מנוסה ובעלת ידע רב. אשר עשתה לפני כ 15 שנה הסבה מאחות בבית חולים לתחום הקוסמטיקה. אירנה מסבירת פנים, נעימה ולבבית

עור הפנים שלי שמן / מעורב ומפאת גילי (45 ) הוחלט על טיפול במוצרי יונקה- YON-KA PARIS .
ריחות השמנים באויר ( ממוצרי יונקה) גרמו לתחושת ספא מפנק והתמסרתי למגע ידה המפנק של אירנה.

חברת יונקה פריז בעלת סדרת המוצרים וטיפול הפועלים על תאי גזע צמחיים לשיקום עור הפנים והשבת מראה הנעורים. הטיפול, שנקרא אקסלנס קוד, הינו טיפול אנטי אייג'ינג הכולל 11 פטנטים ופועל על כל שכבות העור לטיפול בכל סימני ההזדקנות.
השילוב יוצר : איזון, הרגעה, החייאה וחידוש.




אירנה למה יונקה?
הסדרה המהפכנית מטפלת בסימני הגיל הנראים לעין באמצעות הפעלת מנגנון הנעורים של תאי העור ומכילה תמציות צמחיות פעילות שמסייעות בשמירה המראה הצעיר של העור. מכיוון שברקע הייתי אחות שנים רבות חשוב לי לראות תוצאות והוכחות. אני מאמינה במוצרים ורואה שיפור בנשים המגיעות לקליניקה.

הטיפול כולל שימוש במכשיר לוקס שמאפשר ריסוס אחיד של שמנים אתרים בטמפרטורה אופטימלית.
בטיפול מחדירים לחות אינטנסיבית ומונעים את הופעת קמטי היובש!




האם את משתמשת בעוד מוצרים?
בוודאי, אני מתאימה את מוצרים למטופל יש בחורות צעירות שאעדיף להשתמש במוצרי pHFormula ספרד- מוצרי קוסמטיקה המבוססים על טכנולוגיה רפואית, או מבחר ענק נוסף של מוצרים שבחרתי בקפידה .לכן חשוב לי לראות את עור הפנים ולהתאים את הטיפול .

כמה שנים את קוסמטיקאית?
כ- 15 שנה במהלך השנים עברתי השתלמויות וקורסים בהם רכשתי ידע מקצועי רחב ומתקדם. כמו כן השתתפתי בתערוכות וכנסים רבים של החברות המובילות בארץ ובחו"ל. לפני כן הייתי אחות בבית חולים וזה העניק לי יתרון עצום ורצון עז למציאת מוצרים מוכחים ויעילים.




מלבד קוסמטיקה אילו עוד סוגי טיפול ניתן לבצע?
ניתן לבצע פדיקור / מניקור , עיסוי אירודי, אבנים חמות ואיפור.


איזה טיפול כעת עושים לעור פניי?
טיפול מיצוק /ליפט חדשני מבית יונקה פריז המעודד את חידוש העור והפחתת קימטוטים ע"י שימוש בקולגן המעושר בלחות, משפר את גמישות העור תוך שימוש בחומצה הילאורונית וויטמין C הנמצא בורד הבר.
הטיפול כולל 2 סוגי פילינג ומסיכת ליפטינג יחודית ועשירה המעניקה לחות, הזנה והרמה.

אז זהו עצמתי את עיניי והמשכתי בטיפול 
אופטימייזר מסדרת אנטי אייגינג למיצוק של יונקה פריז.
המשלב ניקוי ראשוני, פילינגים עדינים , מסכה מטהרת, החדרת לחות עם אולטראסוניק ועיסוי עם קרם וסרום אופטימייזר.(כולל איזור עיניים ודקולטה) ואף עיסוי מפנק בפנים ובידיים.
כל המוצרים בעלי ניחוח שמנים אתרים פעילים ונעימים לעור.
במהלך הטיפול אירנה ריססה ליד פניי שמנים אתרים להחדרת לחות ואני? רק ייחלתי שלא יגמר לעולם.
בשלב הטיפול הרגשתי שעור פניי עובר תהליך , חשתי שהחומרים פעילים, עובדים ונעימים.
תמיד חלמתי להישאר צעירה לנצח, הפנטזיה להיראות בת 20 לנצח , כאילו שהזמן עוצר מלכת.
אין ספק שתוצאות הטיפול ניכרת על פניי כבר מהטיפול הראשון, עור פניי נראה נקי, זוהר וחלק והשרו עלי תחושה של התחדשות.






כולנו רוצים להשאר צעירים לנצח, אלא הטבע עושה מה שנכון לו . האופציה היא לגייס את הטכנולוגיה ולנסות להאט את קצב ההזדקנות העור באמצעותו. הכלים העומדים ברשותנו יכולים להאט את קצב ההזדקנות של העור ולתקן .
בתום הטיפול אחרי עשרות תודות קיבלתי שוקולד להמתיק את הדרך .


ממליצה בחום מטפלת מנוסה עם תוצאות מדהימות!
פרטים נוספים ותיאום תור
אירנה וויגמן
רח' נדין גורדימר 8 ראש העין | 054-8055466
אור פנים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox