אני רוצה להיות מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'

סדרת "אני רוצה להיות"
מאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג', בהוצאת "דני ספרים" הוא ספר לילדים
בואו להכיר את בעלי המקצועות המיוחדים והמרתקים ביותר בעולם!


הספר "אני רוצה להיות אסטרונאוט" 
אמא מה עושה אסטרונאוט? ושאגדל אני רוצה להיות כבאי, לילדים שלנו יש חלומות והסקרנות שלהם טבעית ומוכרת .
סדרת ספרים מקסימה העונה לשאלות הסקרניות של הילדים ומלמדת אותם על המקצועות המיוחדים.
הספר קשיח ,טקסט גדול נוח לקריאה ואיורים צבעונים מקסימים.

תוכן:

האסטרונאוטים ג'ני, צ'ן וקים יוצאים למשימה בתחנת החלל לאחר אימונים.כאשר הגיע היום הגדול הם נכנסים למעבורת החלל. צוות התחנה כבר ממתין להם, ואיתו גם רובי הרובוט.

הספירה לאחור מתחילה והם ממריאים גבוה מעל העננים ומתרחקים מכדור הארץ. ג'ני מודיעה למרכז הבקרה שהם הגיעו בשלום וביחד עם צ'ן הם לובשים את חליפות החלל ויוצאים מהתא לסיבוב ריחוף בחלל. כשהם חוזרים קים מודיעה להם שרובי הרובוט התקלקל
ומתחיל לעשות בלגן ברחבי התחנה. האם ג'ני תצליח לתקן אותו?
בסוף הספר ישנו דף המתאר את עבודתה של ג'ני וכל השלבים. ספר מקיף המספק תשובות לשאלות של הסקרן הצעיר.




הספר "אני רוצה להיות כבאי"
זוכרת את יום הכיף שלקחתי את בני , למדוד כובע של כבאי ולהכיר כבאים מקרוב. ההתרגשות של הילדים והציפיה בפורים להתחפש להיות כבאי היא עצומה.

התוכן:
פרנק הוא כבאי. זוהי עבודה חשובה מאוד...כשהוא מגיע לעבודה, הוא לובש את החליפה המיוחדת שלו ובודק את כל הציוד.
הספר נותן הצצה לעולם הכבאים ומשלב איורים מקסימים .
קריאת חירום הגיעה לתחנת הכבאים – שריפה פרצה בבית הספר! פרנק הכבאי יוצא עם הצוות שלו למשימת ההצלה. כל הילדים פונו בבטחה, אבל ג'רלד השרקן נותר מאחור. האם פרנק יצליח להציל את השרקן הקטן?
איזה ציוד הוא צריך? מה עוד עושה פרנק? הכל בספר אני רוצה להיות כבאי.



מידע:
ספר נוסף בסדרה:
לגילאי 3-6.
הספריםמאת אנדו טווין ולוסי מ. ג'ורג'. מאנגלית: חגי ברקת. הוצאת "דני ספרים", עמודים לא ממוספרים. מנוקד. מחיר לצרכן 68 ש"ח לספר. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה:www.siman-kria.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox