סדרת נשנוש חדשה הפריכיות הטעימות ( גם לטבעונים )



שעות הערב המאוחרות ומר חשק שוב קופץ לבקר. מודה שהילדים הולכים לישון הכוח נגמר לי , אין לי כוחות לשבת ולחתוך לי סלט בריא כל יום ואני רוצה משהו קל וזמין ליד כוס התה שלי.
בשם הבריאות והתזונה התפשרתי על פריכיות רגילות אבל מהיום אתם לא תרצו להפסיק לנשנש ותגלו כי סדרת ה
פריכיות של ENERGY הם פריכיות עם המון טעם.



קיבלתי מארז גדול ומפנק כמתנה והחלטתי להשקיע בארוחת נישנוש עם גבינות וירקות עבורי. כל העכברים יצאו מהחדרים וקפצו על הפלטה . הילדים התלהבו בעיקר מפריכיות תפוח אדמה שהיו מלוחות ומזכירות את טעם התפוציפ'ס ולא הפסיקו לנשנש.
רומי כבר לקחה שקית וביקשה במקום חטיף הבריאות לבית הספר לקחת מחר.



לכולנו יש שעות קשות,התקף רעב וצורך לנישנוש, כעת שטראוס מתרחבת לעולם הפריכיות ומשיקה סדרת פריכיות משולשות, המכילות דגמים וקטניות.
סדרת פריכיות המתאימה לנישנוש של בין לבין וגם לכל ארוחה כמו ארוחת סלט לשידרוג מרענן.



בסדרת “הפריכיות הטעימות” של ENERGY תוכלו למצוא:
*עדשים שחורות, קינואה ומלח ים
*תפוח אדמה, אורז, אפונה ירוקה ומלח ים.
*חומוס, אורז, עדשים שחורות, קינואה ופלפל שחור

מרכיבים:
חומרי גלם איכותיים, יחודיים וחדשניים כגון: קמח חומוס, קמח אורז , עדשים שחורות, קינואה. ללא כולסטרול!



כשרות
כשר פרווה בהשגחת הרבנות ראשון לציון ובד"צ פרווה.
קלוריות?
יכולה לספר לכם שכל מארז מכיל כ 130-127 קלוריות בלבד כמות מדודה בשקית אטומה ומפנקת.


אז למה פריכיות של ENERGY?
* מבחר טעמים מפנק
* סדרה קראנצ'ית נעימה וכיפית לנישנוש
* רק 127-130 קלוריות למנה אישית טעימה ומהנה
* חומרי גלם חדשניים עם דגש תזונתי.
* עומדות בדרישות משרד הבריאות לסוכר, שומן רווי ונתרן.
* פתרון מעולה לארוחה קטנה SMALL MEAL לצריכה בכל שעה ובכל מקום.
* טבעוני

אני כבר התמכרתי ולכן ממליצה לכם בחום.

היכן ניתן לרכוש?
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק וחנויות מובחרות.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox