הכירו את המשקה שכבש את רחבי העולם - מוחיטו FRESH BAR MOJITO



חברת ניל מג'סטיק גאה להשיק בישראל את
הלהיט הבא של הקיץ :
FRESH BAR MOJITO
משקה קליל ומרענן בטעם הקוקטייל הקלאסי – מוחיטו
ללא אלכוהול


הוא מרענן, הוא אקזוטי הוא מתאים לבילוי עם החברה וסתם לארוחת שבת. הוא בהחלט הולך להיות הדבר הבא משקה מוחיטו מוגז בטעם לימון ליים עם עלי מנטה בפחית, ללא אלכוהול!!
אני אוהבת אותו שהוא קר קר עם ארוחה טובה או בבר כי אני לא שותה אלכוהול.
המשקה הלטיני האהוב והפופולארי ברחבי העולם עושה עלייה בימים אלה לישראל וכובש את הברים והמסעדות ברחבי הארץ. מהיום כבר אין צורך בנהג תורן אחרי כל בילוי לילי או מסיבה טובה. FRESH BAR MOJITO משקה מוחיטו מוגז בטעם למון ליים עם ניחוח מנטה טרייה שאינו מכיל אלכוהול מגיע אלינו בטעם חדשני ומרענן ולכן, הוא מעניק את האלטרנטיבה המושלמת בכל יציאה מהבית. 




FRESH BAR MOJITO - עשוי מחומרי טעם וריח טבעיים ואינו מכיל צבעי מאכל או נתרן. ייחודו בא לידי ביטוי בטעם ובניחוח שלו הלמון ליים מוכר בזכות טעמו המעודכן הנחשב לסוג לימון השייך למשפחת ההדרים.

לדברי האני נבסו מנכ"ל חברת ניל מג'סטיק: "כבעלי ניסיון עשיר בתחום המשקאות זיהינו בשנים האחרונות בקרב הקהל הצעיר צורך הולך וגובר במשקה הנותן מענה אלטרנטיבי בדמות קוקטייל מרענן וכייפי, אבל כזה שאינו מכיל אלכוהול".
עוד מוסיף האני "פרש בר מוחיטו נותן לקהל שלנו יכולת בחירה מושלמת ועונה בדיוק על הצורך הזה של החלופה לאלכוהול, ערבוב או משקה קל בטעם לימון ליים מוגז". 



את הלהיט מייבאת לישראל חברת ניל מג'סטיק הישראלית. FRESH BAR MOJITO מגיע אל המדפים בפחית ירוקה מעוצבת בשפה טרנדית וצעירה.

ההשקה תיתמך בקמפיין פרסום, בפעילות יחסי ציבור רחבה, אירועי קידום מכירות, במסגרתם תינתן חסות בברים נבחרים ברחבי הארץ ובפסטיבלים, שלטי פרסום, קמפיין דיגיטל ורשתות חברתיות. עלות הקמפיין נאמדת בכ- 1.5 מיליון ₪.

מחיר מומלץ לצרכן: 5-8 ₪ כמות בפחית: 330 מ"ל.
רכיבים: קלוריות: 39 מ"ל ל100 גרם, 9.6 סוכרים,
ללא נתרן חומרי טעם וריח טבעיים.
המלצת הגשה: לשים בפריזר 26 דקות לפני הטעימה הראשונה
כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות ישראל
ניתן להשיג בנקודות מכירה בכל הארץ, חנויות נוחות וקיוסקים
ובהמשך ברשתות השיווק המובילות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox