חברת "אחוה" משיקה סדרת סירופ לשתייה בתוספת ויטמינים


 

מאז שהאוצרות שלי גדלו  והתחילו לדרוש משקאות מתוקים , התחלתי למזער את הנזק ולחפש מתיקות שתשלב עבורם ויטמינים ובכך למזער את הנזק לשיניים ולגופם הגדל.
אני אמא המאמינה שילדים שמחים גדלים עם שוקולד / סוכריות והכל במידה הנכונה.
יש לנו מנהג בבית כל יום בצהרים הילדים יכולים לבחור להם טעם של סירופ לשתיה ומקבלים כוס להנאתם בארוחת הצהרים.
לאחרונה אחוה ( המותג האהוב והמותג בתחום החלוה ) השיקה  סדרת מוצרים תחת קטגוריה חדשה: סדרת סירופ לשתייה בתוספת ויטמינים.


 הסדרה החדשה כוללת 3 מוצרים חדשים: סירופ בטעם ענבים, סירופ בטעם אננס וסירופ בטעם פטל. הסירופים מועשרים בוויטמינים מקבוצת B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובכשרות הבד"ץ. 
אנחנו טעמנו בארוחת הצהרים את האננס והפטל , הילדים לא חשו בשינוי אבל הרוויחו תוספת של ויטמינים.




מידע: 
זוהי אינה הפעם הראשונה שאחוה משווקת סירופ לשתייה. בעבר שיווקה החברה בקבוקי סירופ בגודל 4 ליטרים בלבד בשמונה טעמים, בעיקר למגזר החרדי ולשוק המוסדי. 
לאור הדרישה הגוברת לסירופים איכותיים במחירים מוזלים, החליטה החברה להשיק בקבוקי 1 ליטר, בטעמים מיוחדים ומועשרים בוויטמינים. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, גם בהיבט המחיר מבקשת החברה להביא בשורה. "אנו לא מאמינים במחיר יקר במשך עשרה חודשים ובמחיר מבצע למשך חודשיים, המחיר יהיה מחיר מבצע קבוע במשך כל השנה. הסירופים ישווקו בבקבוק מעוצב ובאיור צבעוני, להשלמת חווית השימוש". 

סדרת סירופ לשתיה עם ויטמינים 1 ליטר אחוה צילום יעל האן

חברת "אחוה" נחשבת לחברה המובילה בשוק הטחינה והחלוה בישראל. החברה מפעילה שני מפעלי מזון באריאל, האחד לייצור טחינה וחלוה והשני לייצור דברי מאפה, עוגות ועוגיות. לפי סטורנקסט, מותג הטחינה של אחוה עומד בראש מותגי הטחינה הנמכרים ביותר בישראל לשנת 2017. המפעל בבעלות פרטית של יעקב מלאך, מעסיק כ- 300 עובדים ומייצא את תוצרתו למדינות רבות ברחבי העולם.
סירופ בטעם ענבים, בטעם אננס ובטעם פטל מועשר בוויטמינים מקבוצה B ובחומצה פולית, ללא צבעי מאכל ובמחיר זול וקבוע של 7.90 – 9.90 ₪ לבקבוק 1 ליטר 

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox