רוצים לחולל שינוי בחייכם? סדנת היפנוזה עצמית מבוקרת בידי מומחה


הוא הביט בי בתוך עיני ואמר לי "את טובה" "את מדהימה" "את לא כמו כולם" " את תתגברי על הכל"

המילים אשר נחרטו עמוק בליבי כל העשור עם הפיברומיאלגיה.
כל תקופה קשה, כל ביקור בבית חולים, כל יאוש . הרמתי את ראשי שוב ושוב ושמעתי את המילים ואת הקול שלו מהדהד בראשי.

כבר מעל לעשור אני עם פיברומיאלגיה יודעת שזו מלחמה לא קלה וכאב בלתי פוסק, תעצומות נפש לא קטנות עם ירידות ועליות. לחיות עם כאב 24 שעות ללא דקת מנוחה.
כאשר שואלים אותי מה עזר לך במסע הארוך והקשה אני נזכרת בכל הטיפולים שכל אחד תרם במידה מסויימת לכמה ימים או לתקופה קלה יותר. אבל בעיקר זוכרת אותו מומחה בהיפנוזה שידע אילו מילים לומר לי ואיך להרים את הנפש שהיתה כה ירודה.
הכלים שקיבלתי לחיים הם אלו ש"הצילו" אותי ונתנו לי להלחם , להתחתן להביא ילדים ולהמשיך במסע ובידיעה שאני ממש לא כמו כולם , אני טובה מדהימה ואתרומם . ( מנטרה שאכן מעצימה ועוזרת לא משחצנות כי כולנו טובים ומדהימים).
לפני כשבוע הוזמנתי לסדנת היפנוזה תחום המלחיץ רבים ומצד שני מסקרן לא מעט. הסרטים שרובנו רואים מעוררים בנו פחדים של חוסר שליטה / חזרה לעבר ובהחלט לא בכך מדובר.

מעביר הסדנא הינו ד"ר תומר סברון, פסיכולוג קליני, דוקטור (Ph.D) בנוירוביולוגיה, בוגר לימודי היפנוזה ומורשה לטפל בהיפנוזה. במהלך ההרצאה שיתף אותנו ד"ר סברון כי נפצע במהלך שירותו הצבאי באופן שהותיר אותו בכיסא גלגלים. זמן קצר יחסית לאחר הפציעה הוא הצליח לחזור לנהל חיים רגילים בזכות הרבה אמונה עצמית וכוח רצון. בהחלט מעורר גאווה והערצה.


הוא מאמין שבזכות עבודה עצמית כל אחד יכול לחולל מהפך בחייו, לחולל שינוי באמצעות שחרור מהעבר וייצור העתיד.
את ההרצאה התחיל בדוגמאות הממחישות את ההשפעה הנפשית של האדם על בריאותו. על כדורי פלצבו (דמי) הניתנות לאנשים ולמרות זאת חל שיפור משמעותי בחייהם.

והמשיך בכלים תאורטים ומעשיים לתרגול בבית תוך העברת מסר אחד ברור " תתרגלו ומבטיח לכם שינוי משמעותי בחייכם"
הסדנא מלמדת כיצד לצאת משגרה מעיקה, ולצור שינויים בחיים או לרפא את הגוף בעזרת היפנוזה עצמית.
הסדנא על פני 4 שעות בהן מצליח ד"ר סברון להעביר ידע חשוב על פעילות המוח והגוף. שימוש ברזי ההיפנוזה העצמית, ככלי פשוט ליישום.





"היפנוזה עצמית בטוחה לחלוטין", מסביר ד"ר תומר סברון. "זהו למעשה מצב תודעתי שטבעי לנו. אנו נמצאים פעמים רבות ביומיום בטראנס היפנוטי, אך לא מודעים לכך. בסדנא לומדים להיכנס לטראנס היפנוטי באופן מכוון, נשלט ומודע, ולעשות שם מה שרוצים לעשות על מנת ליצור את השינוי המיוחל בחיים.

ד"ר תומר סברון
מציין: האדם נשאר בשליטה מלאה לאורך כל ההיפנוזה העצמית, ומודע לכל מה שקורה ומתרחש. בהיפנוזה עצמית האדם הוא זה שמכוון ומוביל ונמצא בשליטה על מה שקורה בתוך תהליך ההיפנוזה. השולט והמחליט כמה זמן להישאר במצב היפנוטי ומתי לצאת ממנו, ואף שולט וקובע לאיזה עומק של היפנוזה להיכנס".

לאחר 4 שעות שעברו במהירות יצאתי מרוגשת בתחושה של שינוי ועבודה עצמית ( שיעורי בית) . 

עיניו נצצו מהתרגשות ,המשתתפים חיבקו אותו בהערצה מרגשת . הוא לא פספס אף אדם שפנה אליו , חיבק ואף התיר בפניהם להרגיש בנוח לשלוח הודעה בכל שאלה ושאלה.
הוא גרם לי להתרגשות לא קטנה ולתחושת הערצה על השינוי שחולל בעצמו.
4 שעות קסומות שיכולות לחולל מהפך בחייכם 



הסדנא הבאה תתקיים ביום שישי, 16.3.18 בקרית ביאליק
במרכז א.ש.ק. רחוב קרן קיימת לישראל 75.
תתחיל בשעה 11:00 בבוקר ותסתיים ב-15:00
הסדנא כוללת כיבוד ושתיה.
מחיר: 250 שקל.
מספר המקומות מוגבל!

לפרטים נוספים ולרישום: http://www.tomersivron.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox