רשת סקארה מוכיחה לקהל הרחב שניתן לשלב מוצרים איכותיים עם מחירים ללא תחרות וחוגגת 5 שנים להיווסדה.
לפני כשבוע בקניון TLV הושק ליין חדש של מוצרי איפור עם פורמולות המועשרות בויטמינים , נוגדי חימצון ובתמציות צמחים להגנה על העור.
לפני כשבוע בקניון TLV הושק ליין חדש של מוצרי איפור עם פורמולות המועשרות בויטמינים , נוגדי חימצון ובתמציות צמחים להגנה על העור.
ההשקה בנוכחות משה ודוד גולברי מבעלי הרשת, פרזנטורית הרשת נטע אלחמיסטר, הממשיכה לקדם את הרשת מזה עונה שלישית ברציפות.
גלית תורן חן מנהלת בסקארה הציגה בפנינו את הטרנדים החדשים :
סידרה הכוללת : פריימרים, מייק-אפים, קונסילרים, פלטות ( יבש ורטוב ) ושימרים במרקמים שונים תוך שמירה על איכות גבוהה עם מחירים לכל כיס.
הקו המנחה של הקולקציה הוא מתן מענה מדויק לכל סוג ומצב עור מגילאי העשרה ועד לגילאים הבוגרים.
הרשת גייסה צוות מומחים בינלאומי ומקומי שעבד על פיתוח מוצרי הקולקציה על פי הטרנדים והמגמות הבולטות בתחום. בפיתוח עם צוות מומחים בינלאומי הושקה פלטת הארות והצללות. 3 מוצרים ב – 1: קונטור, סומק ושימר.
שילוב של 3 מוצרים נדרשים לאיפור ברמה יומיומית :
קונטור -על בסיס גוון חום-אפרפר ליצירת הצללות מחטבות בפנים, סומק - להענקת גוון סמוק ורדרד ואפרסקי מחמיא ושימר - להארת הפנים, לתוספת זוהר ולהשלמת הפיסול.
חנויות הרשת מעוצבות מחדש, שילוב של יופי ואופנה . בכניסה לסניף מרכזים את כל החידושים בעולם הביוטי.
במהלך ההשקה הוצגו בפנינו כל המבחר החדש, הנוצץ , הלוהט, המט והמבריק.
משה גולברי, מנכ"ל רשת SACARA: "במסגרת אסטרטגיית החדשנות של המותג, הוחלט לתת דגש לטרנדים בינלאומים הבולטים בענף". לדבריו: "המהלך השיווקי והמקצועי SACARA TREND מגביר את מעורבות המותג בתחום הקוסמטיקה והאיפור מתוך הבנה שהצרכנית העכשווית דורשת איכות גבוהה יותר במחיר אמיתי".
את מוצרי האיפור החדשים לסילבסטר חשפה הפרזנטורית של המותג נטע אלחימסטר,
על גבי מסכי ענק הציגה את הטרנדים הנוצצים.
חזרתי הביתה עם כל החידושים במחיר של מוצר אחד ברשת יוקרתית אבל באיכות נהדרת. מוזמנות להיכנס לאחד מחנויות הרשת ולהתרשם.
מידע:
רשת SACARA הוקמה בשנת 2013 ונמצאת בבעלות האחים: דוד, יעקב ומשה גולברי. כיום, הרשת מונה 50 סניפים ברחבי הארץ, כשמתוכם 15 סניפים כבר פועלים לפי הקונספט החדש SACARA TREND. ביניהם, סניף קניון גינדי TLV , קניון הזהב (ראשל"צ), קניון עיר ימים (נתניה), רחובות, כרמיאל וחוצות המפרץ. עד סוף שנת 2018 בעלי הרשת צופים כי כל סניפי הרשת יפעלו לפי הקונספט החדש.
סידרה הכוללת : פריימרים, מייק-אפים, קונסילרים, פלטות ( יבש ורטוב ) ושימרים במרקמים שונים תוך שמירה על איכות גבוהה עם מחירים לכל כיס.
הקו המנחה של הקולקציה הוא מתן מענה מדויק לכל סוג ומצב עור מגילאי העשרה ועד לגילאים הבוגרים.
הרשת גייסה צוות מומחים בינלאומי ומקומי שעבד על פיתוח מוצרי הקולקציה על פי הטרנדים והמגמות הבולטות בתחום. בפיתוח עם צוות מומחים בינלאומי הושקה פלטת הארות והצללות. 3 מוצרים ב – 1: קונטור, סומק ושימר.
שילוב של 3 מוצרים נדרשים לאיפור ברמה יומיומית :
קונטור -על בסיס גוון חום-אפרפר ליצירת הצללות מחטבות בפנים, סומק - להענקת גוון סמוק ורדרד ואפרסקי מחמיא ושימר - להארת הפנים, לתוספת זוהר ולהשלמת הפיסול.
סקארה גייסה את מרבית המשאבים עם חידושים בינלאומיים בהשקעה נאמדת בכ-2 מיליון ומציגה מבחר טרנדים בקטגריות הביוטי תחת סלוגן SACARA TREND.
במסגרת הקונספט SACARA TREND, מוצעים מוצרים נקיים ממרכיבים שנויים במחלוקת כמו פראבנים (חומרי שימור סינתטיים) והפורמולות הועשרו בויטמינים נוגדי חמצון ובתמציות צמחים להגנה על העור. חנויות הרשת מעוצבות מחדש, שילוב של יופי ואופנה . בכניסה לסניף מרכזים את כל החידושים בעולם הביוטי.
משה גולברי, מנכ"ל רשת SACARA: "במסגרת אסטרטגיית החדשנות של המותג, הוחלט לתת דגש לטרנדים בינלאומים הבולטים בענף". לדבריו: "המהלך השיווקי והמקצועי SACARA TREND מגביר את מעורבות המותג בתחום הקוסמטיקה והאיפור מתוך הבנה שהצרכנית העכשווית דורשת איכות גבוהה יותר במחיר אמיתי".
את מוצרי האיפור החדשים לסילבסטר חשפה הפרזנטורית של המותג נטע אלחימסטר,
על גבי מסכי ענק הציגה את הטרנדים הנוצצים.
מידע:
רשת SACARA הוקמה בשנת 2013 ונמצאת בבעלות האחים: דוד, יעקב ומשה גולברי. כיום, הרשת מונה 50 סניפים ברחבי הארץ, כשמתוכם 15 סניפים כבר פועלים לפי הקונספט החדש SACARA TREND. ביניהם, סניף קניון גינדי TLV , קניון הזהב (ראשל"צ), קניון עיר ימים (נתניה), רחובות, כרמיאל וחוצות המפרץ. עד סוף שנת 2018 בעלי הרשת צופים כי כל סניפי הרשת יפעלו לפי הקונספט החדש.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה