מרס ישראל משיקה אריזה מוגדלת של M&M בטעמים נבחרים




"הכל מסתדר כשמשתפים" 

מרס ישראל משיקה אריזה מוגדלת של M&M בטעמים נבחרים 

הטעם ממכר והקופסאות המיוחדות של הילדים רוצות להתמלא שוב בסוכריות M&M אבל צריך הרבה על מנת שכל הקופסא תתמלא. אז מרס הקשיבה למשאלה שלנו והרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים גם באריזה מוגדלת של כ- 300 גרם. 




האריזות המוגדלות מוצעות ב3 טעמים נבחרים: בוטנים ושוקולד, שאליהם מצטרף טעם חדש ומפתיע של M&M קפה. טעמים אלו של השוקולדים האהובים והצבעוניים מושקים תחת הקונספט "הכל מסתדר כשמשתפים" ומבטיחים חוויית נשנוש משותפת, טעימה וכיפית במיוחד. 




רעיון השיתוף מאפשר לאוכלים מ M&M לחלוק, לשתף וליהנות ביחד מחטיף השוקולד הממכר. בנוסף, לאריזות המוגדלות אפשרות סגירה חוזרת ושמירה על טריות. 



מרס ישראל, מציינת כי "הרעיון שעומד מאחורי ההשקה והקמפיין הוא לאפשר לצרכנים לחלוק את חוויית הM&M עם חברים. האריזה החדשה והמוגדלת מותאמת לצריכה משותפת ותורמת לחוויית הצרכן הישראלי. אנו מאמינים כי M&M באריזה של כ- 300 גרם יכולה להגדיל את הקטגוריה של חטיפי השוקולד וליצור הזדמנות צריכה חדשה אשר מאפשרת לשתף את הממתק האהוב. השקה זו מצטרפת למגוון מוצרי M&M במשקלים השונים ובטעמים המגוונים, במחירים שווה ערך לכל צרכן ישראלי". 



האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 17.90 שקלים.

ניתן להשיג ברשתות השיווק.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox