כעת גם בישראל מוצרי GLYSOMED לעור ולשפתיים




עונת הקיץ מביאה עימה הרבה שמש , ים, בריכות טיולים והנאות ובמקביל עור אדמומי הזעה ואף גירויים בעור בלתי רצויים.
על מוצרי GLYSOMED שמעתי לראשונה בעקבות ביקור אצל חברה ושיחת נשים הכוללת קיטור על כפות רגליי היבשות ועל חיפוש אחר ה-מושלם שיעניק עבורי את הטוב ביותר. היא קפצה לספר לי על המותג שהכירה בחו"ל וכעת גם בישראל וטענה " את עוד תברכי אותי " . עם המלצה כזו לא יכולתי לסרב וכבר מספר חודשים הוא לידי במיטה . מייד איך שראיתי את צבעי המותג התחברתי לירוק המשדר בריאות וחיבוק לטבע.
המותג GLYSOMED נותן מענה עם מוצרי טיפוח מעולים לעור הגוף ולשפתיים.




מוצרי GLYSOMED מבוססים בעיקר על פרח הקמומיל (שנבחר גם כסמל המותג), חומצה לקטית לסיוע בהתחדשות תאי העור ושיפור הלחות. אלנטואין- בעל תכונות הריפוי והתחדשות התאים, מיצוי צמח האלוורה המסייע להחלמת העור, גליצרין לשיפור רמת הלחות בעור ומאזן הנוזלים, מיצוי של גרעיני החמניה בעלי ריכוז גבוה של ויטמינים A, D ו- E וחמאת שיאה המרגיעה ומגנה על העור.

חיבור מושלם של מרכיבים הנותנים את הטוב ביותר לעור הגוף והשפתיים. 



קרם רגליים GLYSOMED
אני סובלת בכל ימות השנה מיובש בכפות הרגליים, בעיקר בגלל שאני מסתובבת לי לא מעט יחפה או עם כפכפים שהם נוחות אבל בהחלט לא מומלצות לעור. הסדקים אף הפכו לכואבים וביקשתי המלצה לקרם רגליים איכותי וככה החל הרומן שלי עם המותג .
הקרם מכיל אלנטואין, שמן זית, חמאת שיאה, שעוות דבורים ומנטול. שילוב מנצח של מרכיבים איכותיים המעניקים את הטוב ביותר לכף הרגל.
לאחר המקלחת יש בשידה לצידי את הקרם אני מורחת ונהנת מעור רגליים נעים ורך למגע. 
הריח הדומיננטי הינו של מנטה ולכן התחושה מרעננת ביותר . קולות ההתלהבות שלי הגיעו גם לבעלי שהפך להיות צרכן מתמיד יותר ממני.




קרם ידיים GLYSOMED
קרם ידיים זה מצרך חיוני שנמצא אצלי ברכב / תיק . לאחר ניקיון הבית ומגע עם תכשירים או לאחר רחיצת כלים אני אוהבת להתמרח ולדאוג לכפות הידיים שלי. לא מספיק מניקור ולק ג'ל שאנחנו כל כך מתמידות לעשות. קרם איכותי מעניק ידיים נעימות ולא יבשות.
הקרם מכיל קמומיל, אלנטואין, חומצה לקטית, גליצרין וסיליקון. מעולה לעור יבש / מחוספס
בהתחלה ישנה תחושה של סמיכות שלאחר דקה נעלמת. הרגשתי שנוצרה שכבת הגנה על עורי מרקם רך ונעים כמשי. תחושה שנשארה שעות גם לאחר שטיפת הכלים.

לאילו הרגישים לריח ניתן למצוא קרם ידיים Glysomed – נטול ריח והיפואלרגני המתאים לכל סוגי ומצבי העור ובמיוחד לעור רגיש לשיפור רמת הלחות וטיפול ביובש, וקרם ידיים Glysomed סופט המכיל פורמולה קלילה הנספגת במהירות ומסייעת להגנה וחידוש העור.
כמו כן, ניתן למצוא קרם ידיים המכיל 10 מ"ל לנשיאה בתיק העולה רק 10 ₪.


קרם גוף GLYSOMED

מכיל חומצה לקטית, קמומיל, אלוורה, ויטמין E, פנתנול וגליצרין. הוא עשיר בשמנים בוטניים לריכוך וליחוח העור ועוזר בהפחתת מראה קמטים וקמטי יובש.
קרם במרקם תחליבי קליל וייחודי לשמירה על לחות גבוהה וחידוש תאי העור. 
לאחר המקלחת התמרחתי לא הרחתי ריח דומיננטי אבל תחושת לחות מוגברת לעור נעימה , קרם קליל, לא שומני, ספיגה מצויינת ואף מרחתי לבעלי שסובל מיובש נוראי ברגליו.
קרם גוף מצויין, לאחר מריחה העור נותר חלק כעור תינוק.




ליפ באלם של GLYSOMED

קרם השפתיים מכיל שעוות דבורים, קמומיל, חמאת שיאה, שמן חמניות, ויטמינים A,D,E ומנטול.
הליפ באלם שומר על הלחות ונותן מראה שקוף של גלוס, לכן יפה בפני עצמו. שילוב המרכיבים יוצר מוצר מושלם . הליפ באלם מעושר בחמאת שיאה המחליקה את מרקם העור, בשעוות דבורים השומרת על הלחות ובוויטמינים בריכוז גבוה.
אני מאוד אוהבת את ריח המנטול ותחושת הפרש שהוא מעניק לשפתיים. 
אני אישית בעיקר בתקופת החורף סובלת מיובש אבל הנסיכה שלי בת ה 9 בעלת יובש קשה ביותר דיווחה על הקלה מיידית . תחושה של טיפול לשפתיים.



לסיכום:
לאחר התנסות במותג הבנתי שזה אינו עוד סדרה בעלת מרקם מבושם וקליל, מדובר על סדרת מוצרים עם חיבור חזק לטבע ובריאות .עם מרכיבים בעלי תכונות נפלאות. השקעה מעבר לקלעים של חיבור מושלם של מרכיבים הנותנים את הטוב ביותר לעור.

מותג GLYSOMED הוקם בשנת 1825 ומיוצר על ידי חברת DREITURM בגרמניה.
החברה מייצרת מוצרי טיפוח לגוף הנמכרים אצל קוסמטיקאיות מוסמכות, פדיקוריסטיות ומניקוריסטיות מובחרות ובבתי ספא. המוצרים נמכרים בארה”ב, קנדה, אסיה ועכשיו גם אצלנו, בישראל. יש למוצרים קהל אוהדים לא קטן, סוג של מותג כזה שמתאהבים בו.

המחירים נגישים ונוחים לקהל והמוצרים איכותיים
כל מוצרי GLYSOMED נבדקו דרמטולוגית ואינם גורמים לאלרגיה או לגירוי.
לפרטים נוספים ניתן להתקשר למשרדי GLYSOMED בטלפון 09-7456220
לינק לנקודות המכירה מורשות GLYSOMED

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox