"אתה לא עצמך שאתה רעב"
מרס ישראל יוצאת בחגיגת SNICKERS לקראת משחקי הכדורגל ובוחרת חגיגת גול יצירתית
2 מכורים יש לי בבית וערוץ הספורט פתוח ברקע תמידית, כעת מוסיפים את החטיף האהוב עליי לחגיגה.
מרס ישראל יוצאת בפעילויות למותג הדגל האהוב שלה - סניקרס לקראת קיץ 2018. הפעילות פונה לקהל חובבי הכדורגל ותציע להם לשתף מחוויית ההצלחה והשמחה בצפייה במשחק כדורגל.
במסגרת זו, חגיגה ב SNICKERS תבדוק איך אתם חוגגים גול באופן היצירתי ביותר. קונים חטיף סניקרס המשתתף במבצע ומצלמים את חגיגת הגול היצירתית ביותר שלכם, מעלים למיניסייט ייעודי ויכולים לזכות במסך סמסונג K4 איכותי.
משיווק מרס ישראל נמסר כי "החלטנו השנה למקד את הפעילות השיווקית בעולמות תוכן המשלבים את משחקי המונדיאל, המציעים פנייה חוויתית לקהלי היעד ומתבססים על ערכי המותגים והרוח הספורטיבית שלהם. האתגרים משלבים יצירתיות, סגנון אישי, יכולות ספורטיביות וכישורים חברתיים שהם מערכי המותגים המשתתפים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה