פסטה גבינות ועשבי תיבול חלומית



פסטת גבינות ועשבי תיבול חלומית 


לבני משפחתי אני משקיעה שעות בבישול והכנות מטעמים, אבל כאשר אני רעבה אני מחפשת קיצורי דרך להכין משהו קליל וטעים.

מכיוון שאנחנו משפחה קטנה זוג+2 מגשיות דורות הם "מאסט" במקפיא.
כאשר מר חשק קופץ לבקר 😋 הטעמים מצטרפים לחגיגה.
והפעם פסטה גבינות ועשבי תיבול איטלקי.
ותשאלו איך היה לי בבית עשבי תיבול ? אז דורות 👍 הפתיעה אותי.



"דורות" משיקה מגשית תיבול חדשה לבקשת הצרכנים: 
עשבי תיבול לבישול איטלקי 

התיבול החדש מתאים למנות איטלקיות וים תיכוניות בהן פסטות, פיצות, פוקצ'ות, עוף, בשר, דגים וירקות ומאפשר יצירתיות וחידוש בהכנת מנות המוכרות למשפחה, בקלות ובמהירות


תמונה יח"צ



 ● לאריזה תצורף חוברת מתכונים להכנת מנות מבוססות מגשית התיבול

אין צורך להחזיק את מגוון עשבי התיבול במקרר, מוציאים מגשית מהמקפיא ושולפים את הקוביות ישירות למנה לשדרוג הטעמים באופן פשוט וקל ולהנאה מטעם משובח.


המצרכים:
3 קוביות עשבי תיבול
1 קוביה שום
גבינה בולגרית / גבינה צהובה 
פסטה
מעט מלח / פלפל
ויוצאת מנה מדהימה!!




חייבת לציין שהנסיך הקטן התענג מהפסטה ויום למחרת ביקש שידור חוזר עם אותם תבלינים טעימים ששמת.
ממליצה בחום!!




כשר בהשגחת הרבנות שדות נגב וכשרות למהדרין הרב אפרתי.
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 12 שקלים למגשית 70 גרם (8 יחידות).
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox