"נשיקות הקסם של אימא" מאת ד"ר דינה כץ-שוסטר



"נשיקות הקסם של אימא" מאת ד"ר דינה כץ-שוסטר




כל פעם שהילד או הילדה מקבלים מכה אני ישר קופצת ומרגיעה אותם בנשיקה גדולה במקום הכאב.

זוכרת רגעים של בכי היסטריה שהסתיימו בנשיקה קטנה .

הספר נשיקות הקסם עורר בי חיוך ענק כי לכל אמא יש נשיקת קסם / משחת קסם שגורמת לילד להרגע בשניות.


"שלום לכם ילדים. קוראים לי גיא ואני רוצה לספר לכם על קסם שגיליתי. בהתחלה לא האמנתי שהקסם אפשרי, אבל בדקתי שוב ושוב, וזה עובד" (מתוך הספר).

האם הילד נרגע בגלל הנשיקה עצמה או עצם כוח הדימיון גורמת לו להרגע מהר?

"נשיקות הקסם של אימא" מאת ד"ר דינה כץ-שוסטר בהוצאת "ספרי ניב" נועד להעצים ילדים וגם מבוגרים וללמד אותם להשתמש בכוח הדמיון ובכוחה של האהבה כדי לרפא מכאובים. 



אם רק נאמין, כולנו יכולים להיות קוסמים. הספר נולד מתוך הבנה עמוקה שיש בכוחה של ההורות להעצים כל ילד ולהקנות לו כישורים ויכולות שיסייעו לו לאורך חייו.

ד"ר כץ-שוסטר נותנת לילדים בספר הנוכחי את מתנת הדמיון המודרך בדרך שמתחברת באופן טבעי לדוגמה שילדים מכירים מחיי היום יום שלהם, נשיקה של אימא. המחברת מעודדת את הילדים לנסות להפעיל את הדמיון שלהם כדי לרפא מכאובים.
 בעזרת 'הנשיקה של אמא' המוכרת היא נותנת להם כלי שיוכל לסייע להם גם בתחומים שונים ובהזדמנויות נוספות. הטקסט מוגש לילדים בקולו של הילד גיא, מדבר בגובה העיניים וחולק חוויות שילדים יכולים להזדהות איתן במהירות וכך, לאמץ לחייהם את מה שהספר רוצה ללמד אותם.

גיא גיבור העלילה הוא ילד שובב מאוד שנופל ונחבל. פעם הוא היה בוכה, אבל היום כבר לא. הוא מפעיל את הקסם ומתגבר. בתיאור אמיתי וכובש מספר גיא לקוראיו על הקסם שגילה ואיך כולנו יכולים להשתמש בו. זהו קסם שיכול לרפא כאב של מכה ואולי אפילו כאב שבלב.


את הספר מלווים איוריה של טלי עמית שעוטפים את דמותו של גיא בצבעים רכים ונותנים לכל אירוע המתואר בספר רקע ייחודי שמתמקד בסיפורו של גיא ומציג לקוראים הצעירים את הנסיבות השונות המתוארות בו.


הספר מיועד לילדים בגיל הרך וגם לאימהות שבדרך ולהורים בכלל.


"אני למדתי להתגבר בכוחות עצמי על כאב של מכה... אני חשבתי שרק אימא יכולה, אבל גיליתי שגם אני יכול ואני בטוח שגם אתם יכולים...ומי יודע? אם נשיקת קסם יכולה לרפא כאב של מכה, אולי היא יכולה לרפא גם כאב אחר? אולי היא יכולה לרפא גם כאב שבלב?" (מתוך הספר).



חייבת לציין שילדיי מאוד אהבו את הספר ובאמצעות הספר הסברתי להם שהם יכולים בכוחות עצמם להרגע 😊



"נשיקות הקסם של אמא" מאת ד"ר דינה כץ-שוסטר. איורים נפלאים: טלי עמית. הוצאת ספרי ניב, 21 עמודים. מחיר לצרכן 62 ₪. להשיג בכל חנויות הספרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox