השוקו שלי - אני מחליט!!





שהנסיך הקטן מתעקש על שוקו ואומר לי אני מחליט !! מלחמת השוקו כל ערב וההגבלה לכוס אחת הסתיימה . עם "השוקו שלי" של יטבתה, הוא מחליט כי אני יודעת שאין סוכר ואין תחליפי סוכר אז...מצטרפת לחגיגה








כאמא ל 2 ילדים קטנים, אני מנסה להמעיט בסוכרים כמה שניתן!

המודעות לסכנות הטמונות בסוכרים וההשמנה המתלווה לכך בהחלט גורמים לי לחשוב פעמיים לפני כל מוצר שאני מכניסה הביתה.

הנסיך הקטן שלי בן ה 4 מכור קטן לשוקו, ההתמכרות החלה בגן ובאה אלינו הביתה, כאשר הסייעת מרעיפה בפינוקים ובפינת שוקו וביסקוויט.

שביט ילד ששונא לישון והסוכרים בשוקו הם בעייתים וגורמים לילד לערנות נוספות ולנו ולהתחנן שירדם כבר!

בתקופה אחרונה התחלתי לתת לו שוקו ללא סוכר אך לעיתים הוא קפץ וקיטר שזה לא טעים לו מספיק.

אני כאמא לעיתים נכנעת ורוכשת להם בקבוקים של שוקו גדולים שמתחסלים מהר ושוב רגשי החרטה חוזרים "למה"? .

קיבלתי להתנסות מארז של ה"שוקו שלי" - משקה שוקו ללא תוספי סוכר וללא תחליפי סוכר כלל.

החלטתי לעשות ניסוי וכבר בארוחת ערב להגיש להם ולחכות לצעקות של אמא זה לא מתוק לי...




מחכה ..מחכה...ומחכה..

ושקט בחזית השולחנית...מביטה בהם ושואלת רומוש איך השוקו? אמא טעים..שביטי איך השוקו החדש שקניתי לכם? טעים
מודה באשמה הייתי סקפטית ביותר ולא האמנתי שזה יעבור חלק .
ואז הילד השלישי ( בעלי) זוחל בשקט לכיוון הארון כפית סוכר ושותה ( לא מתוק לי מסתכל עליי ולוחש בשקט)

מחייכת חיוך מנצח לכיוון הילדים ולא מספרת להם :-) עם הילד הגדול נסתדר!




לראשונה בישראל, יטבתה משיקה מוצר "שובר שוק" , שמייצר שינוי ביחס לחסם הסוכר בקטגוריה. 

"השוקו שלי", שוקו להמתקה אישית: ללא תוספת סוכר וללא תחליפי סוכר, במתיקות טבעית הנובעת מפירוק הלקטוז שבחלב. 


הרעיון שעומד מאחורי המוצר הוא שכולנו מוזמנים ליהנות מהשוקו כפי שהוא, אבל אם בכל זאת חסרה מתיקות, הצרכן יכול להמתיק אותו עפ"י טעמו והבחירה האישית שלו.



אז אם הילד מבחין עדיין ניתן לשלוט בכמות ולמזער אותה, אנחנו כצרכנים יש לנו יכולת לשלוט בכמות ההמתקה הנוספת למשקה !





השוקו שלי מכיל תוספת סידן וויטמין D וכאמור ללא סוכר מוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox