יום רביעי, 23 בנובמבר 2016

Nature Valley מותג חטיף דגנים קרוב יותר לטבע!



ג'נרל מילס במהלך מיתוג מחדש באירופה ובישראל

למותג חטיפי הדגנים Nature Valley : קרוב יותר לטבע וקשוב לצרכנים!



שעת ערב מאוחרת , מאותם רגעים שמתחשק לי משהו מתוק, טעים , מפנק וגם בריא ומזין במקביל!

Nature Valley מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר משנת 1975 עובר בימים האלה מיתוג מחדש המדגיש ומבליט את ערכי המותג לטרנד הבריאות וחיבור לטבע תוך ייצור נראות מעוררת תיאבון ובולטת יותר על המדף!


קידמת האריזה תמונות גדולות של המוצר והרכיבים בהחלט מגרה!
ומאחורי האריזה : הרכיבים והתועלת



- מיתוג מחדש מדגיש ומבליט את ערכי המותג לטרנד הבריאות וחיבור לטבע תוך ייצור נראות מעוררת תיאבון ובולטת יותר על המדף
- מותאם במדויק לאסטרטגיה עליה הצהירה החברה אשר שמה דגש על השקיפות מול הצרכן, רצון לרכיבים יותר קרובים לטבע, פחות מתועשים, בסדרת הקראנצ'י ניתן דגש ל3 דברים: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז

- צבעי אריזות חדשות לסדרות השונות תחת המותג: קראנצ'י, צ'ואי,

פרוטאין ופופקורן מתוך רצון להדגיש את הייחוד של כל סדרה וסדרה

- המהלך מחזק את נושא השקיפות וההקשבה לצרכי הלקוחות- על גב האריזה ניתן מידע חיוני אודות טיב המוצר





ג'נרל מילס ישראל, כחלק ממהלך השקה כלל עולמי, משיקה היום את המיתוג מחדש למותג חטיפי הדגנים Nature Valley. סדרות הקראנצ'י, צ'ואי, פרוטאין ופופקורן זוכות למראה מעודכן ומתקדם, הנותן דגש על שקיפות מול הצרכן, בהלימה עם טרנד הבריאות.

יריית הפתיחה של המהלך הינה סדרת מוצרי הקראנצ'י המזוהה כ"כ עם המותג.

מהלך המיתוג הינו המשך ישיר למהפכת הבריאות ולכניסתה לקטגוריות חדשות של החברה, ומותאם במדויק לאסטרטגיית ה NO NO NO עליה הצהירה החברה שמשמעותה הפחתת חומרים מתועשים ושימוש ברכיבים קרובים יותר לטבע, ובסדרת הקראנצ'י,הדבר בא לידי ביטוי בתקשור: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז.



מחקר המצרכים העולמי של נילסן מצא כי 73% מהצרכנים רגועים יותר כאשר ישנה שקיפות מידע על המוצר אותו הם רוכשים.

55% נמנעים מרכישת מוצרי מזון עם צבעי מאכל ו60% נמנעים מרכישת מזון עם חומרים משמרים.

עוד מצא המחקר כי כיום ישנה מודעות רבה לאיכות חיים בריאה ולרכישת מצרכים בריאים ו54% מהצרכנים אף יעדיפו לשלם יותר עבור מזון ומשקאות שאינם מכילים רכיבים לא רצויים.


חטיפי נייצ'ר וואלי, עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים . לחטיפים מגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים.

לאורך השנים מחקרים רבים נעשו אודות השפעת הצבעים על בני האדם והפסיכולוג מרק לישר אף הגה את מבחן הצבעים- שיטה מדעית פסיכולוגית.

לישר גרס כי תפיסה חושית של צבעים הינה אובייקטיבית ומשותפת אוניברסלית לכל, אבל העדפת צבעים הינה סובייקטיבית. ההבחנה הזו מאפשרת מדידה אובייקטיבית של מצבים סובייקטיביים באמצעות צבעי מבחן.

לדבריו, בחירות הצבע מתבצעות באופן בלתי מודע ועל כן מציגה את האדם כפי שהוא באמת.

בהתאם למסקנה זו ניתן לראות כי כיום בעת הקמת מותגים שונים, נעשית בחינה לעומק אודות הצבע הרצוי ומה הוא משדר לצרכנים.

גם בnatur valley לצבעים משמעות רבה:

ארבעת הסדרות, פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן יככבו בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:

· קארנצ'י- האריזה בגוון ירוק, במטרה לחזק את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצר תחושה של איזון וחידוש אנרגיה.

· צ'ואי- האריזה בגוון אדום וחום, מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש

· פרוטאין-האריזה בגוון צהוב- מקרין אנרגיה, חיות ומעורר תיאבון.

· פופקורן-האריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות



בקדמת האריזה, התמונות החדשות של המוצרים, המלוות ברכיבים ממנו נוצר, ממחישות בדיוק את המוצר הנרכש ובהחלט מעוררות תאבון. תמונות החטיף גדולות וברורות יותר והמסר של רכיבים הישר מהטבע מועצם.

גב האריזה הפך אינפורמטיבי ומצוינים בו הרכיבים והתועלות של כל סדרה

בנוסף, ישנן תמונות אווירה אשר מתעדות טבע יפיפה, בצמידות לקהל הצורך את החטיף, כדי להמחיש בצורה קלה יותר את עולם התוכן בו החטיף יושב וממחישות את מהות המותג, המחובר לטבע.



הלוגו המוכר והאהוב עבר שדרוג, והוא כעת בכתב יד, רך יותר, טבעי, אותנטי, אישי ומדגיש את הנגישות בה דוגלת החברה ומשתלב בשינוי הכללי של האריזה.



יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק הריטייל של ג'נרל מילס: "עיצוב אריזות מחדש נולד מהצורך להתאים את עצמנו לדרישות הצרכנים ולהיות קשובים. הצרכנים רוצים מוצרים יותר קרובים לטבע עם ערכים תזונתיים, התפקיד שלנו הוא להשתנות בהתאם. צרכנים זקוקים למגוון. השקנו בשנים האחרונות סדרות חדשות המותאמות לטרנדים הבריאותיים: סדרת פרוטאין מועשרת בחלבון, סדרת פופקורן דלת קלוריות וסדרת צ'ואי מפנקת. כל סדרה מקבלת צבע מתאים לה שמאפיין את הרכיבים וגם יקל על הבחירה של הצרכן בנקודת המכירה.הכיוון הוא לעבור למוצרים פחות מתועשים ויותר קרובים לטבע, ללא חומרים מלאכותיים ומשמרים.





 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה