יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

מוכנה לחורף הקרוב עם קליניקס הטישו האהוב והמוכר בישראל



קלינקס איתך בכל רגע לשימוש יומיומי  Ultra Soft




זוכרת את עצמי כילדה מסתובבת עם אף אדום וכואב ברוב ימי החורף , נייר הטואלט שהיה מרגיש כמו משייף .
אמא שלי היתה מביאה לי וזלין שאמרח מסביב לאף וזה היה סבל נוראי.






בעידן של היום אני מסתובבת עם מארז מפנק של קליניקס בתיק, ברכב ובכל מקום לי ולילדים!
בעידן של היום הוזלין כבר בתוך הטישו והטישו כל כך רך ונעים שכל כך מתאים גם לאפו הרך והקטן של תינוק .
הופתעתי שאחרי התקררות אכזרית וחודש שלם של קינוחי אף מזעזעים האף לא אדום !






הקידמה הקידמה כמה כיף שהיא מביאה איתה כל כך הרבה פינוקים !

רוצה להכיר לכם את הטישו האהוב עליי ומסתבר שהוא המוביל בישראל! 
קלינקס






לקראת החורף המתקרב קלינקס מחדש את מארז שלישיית הניילון ומארז הקרטון הכפול של קלינקס אולטרה סופט באריזות תכלת חדשות ורעננות.
קלינקס אולטרה סופט מלטף ומעניק מגע עדין ומתאים לשימוש יום יומי - פשוט לזרוק לתיק, להניח ברכב, בסלון או במשרד ולהשתמש בכל עת וצורך.





כל חבילה במארז שלישיית הניילון מכילה 90 מגבוני אף דו שכבתיים רכים במיוחד, ובמארז הקרטון שתי חבילות המכילות 80 מגבוני אף מפנקים תלת שכבתיים.


קלינקס, מותג הטישו הראשון בעולם, הומצא על ידי Kimberly-Clark בשנת 1924. כיום קלינקס נמכר בכ-150 מדינות ברחבי העולם. קלינקס מציע מגוון רחב של מוצרים מפנקים, איכותיים ומלטפים המעניקים נגיעה קטנה של אושר במהלך היום.


אני מסודרת לחורף הקרוב , בנוסף שיש לי ילדים קטנים עם אפם העדין ואני רוצה את הטוב בשבילם!

מאחלת לכולם חורף נעים, חמים ובטוח והכי חשוב בריא!




להשיג ברשתות השיווק והפארם.

יום שני, 28 בנובמבר 2016

ביקרתי בתערוכת צעצועים וחזרתי עם חידושים ולהיטים לקראת חנוכה מבית "הנסיך הקטן"






בתערוכת הצעצועים שהתקיימה בהרצליה הציגה חברת

"הנסיך הקטן" חידושים ולהיטים לקראת חנוכה ואני חזרתי עם צילומים, תמונות ומידע במיוחד בשבילכם!





התחלנו עם בקבוק אולטרה של טומי טיפי שהוא בהחלט הופך להיות להיט! הבקבוק המהפכני החדש – המהווה עליית מדרגה בתחום הזנת תינוקות וחיקוי שד האם.

בקבוק אולטרה חדש טומי טיפי


מידע על הבקבוק:

'ULTRA' - בקבוק חדשני שמייצר חוויית הזנה מושלמת! עוצב באופן מדויק על מנת להתאים לפיו של התינוק, מאפשר הזנה רציפה וזרימה מתמשכת לצמצום הופעת גזים בתינוקות מחקה את ההנקה הטבעית ומשלב את כל האלמנטים ליצירת חוויית הזנה מושלמת.





בקבוקי אולטרה בעלי עיצוב מושלם:

-פרופיל השומר על מפלס החלב:
מאפשר לראשונה אטימה מיטבית מסביב לפטמה ולצמצום יניקת אוויר וטפטופים

-פטמה ממוקמת בצד:
עיצוב פטמת בקבוק אולטרה מחקה בשלמות את תנוחת האכלה כמו בהנקה ומאפשר אחיזה נוחה יותר וזרימת חלב רציפה

- פטמה המחקה את שד האם:
היצמדות טבעית לפטמה ולהקלה על שילוב בין הנקה להזנה מבקבוק – התינוק אינו חש בהבדל בהחלפה בין הבקבוק לשד, כך שניתן לשלב בין הזנה בבקבוק והנקה בקלות.


בקבוקי ULTRA יימכרו ברשתות הפארם, רשתות וחנויות פרטיות למוצרי התינוקות ברחבי הארץ.

מחיר מומלץ לצרכן:

בקבוק 150 מ"ל - 54.9 ₪
בקבוק 260 מ"ל 64.9 ₪
בקבוק 340 מ"ל 69.9 ₪עברנו להכיר את המוצצים חדשים מסדרת 'הכי טבעי כמו אמא' - של טומי טיפי

מוצץ הכי טבעי כמו אמא- הנסיך הקטן - תמונה יחצ




בסדרה החדשה שני סוגי מוצצים, לטקס וסיליקון, בעיצוב מדליק וחדש, באריזות בודדים ובעיצוב האופייני למוצצי 'טומי טיפי'.
קצת מידע על המוצצים :
המוצצים החדשים מוצעים בעיצובים מדליקים ועכשוויים, שנבחרו בקפידה בשל דרישת אימהות למוצרים טרנדיים ויפים, מעבר להיותם שימושיים ובריאותיים.

העיצובים החדשים כוללים איורים ילדותיים מתוקים, בצבעי ורוד בייבי וטורקיז אופנתי, בשני דגמים: לטקס וסיליקון, אשר לראשונה מוצעים גם במארז של מוצץ יחיד.

מוצץ הכי טבעי כמו אמא- הנסיך הקטן - תמונה יחצ - מחיר 25-30 שח



העיצוב הסימטרי של המוצץ נועד לתמוך בצורה הטבעית של חלל הפה המתפתח של התינוק, גם במידה והמוצץ מסתובב ומוחזק הפוך.

למוצצי 'הכי טבעי כמו אמא' אין טעם או ריח המעכבים את קליטתו על ידי התינוק והם בטוחים לניקוי במדיח הכלים ולחיטוי בקיטור.

כל דגמי המוצצים אינם מכילים ביספינול A ומגיעים בשתי מידות : 0-6 חודשים, ו-6-18 חודשים.

מחיר מומלץ לצרכן: 25 ₪ - 35 ₪.





משם לא יכולתי להתאפק והתחלתי להתלהב כמו ילדה קטנה משלל המשחקים המדהימים, המיוחדים והכל כך מתוחכמים!!



אחד הדברים המדליקים חברת "הנסיך הקטן" משיקה את המותג BLOPENS – המציע סדרת עטי נשיפה לילדים, לציור באמצעות הפה וליצירת יצירות שונות ומעניינות.






עטי הנשיפה מאפשרים לכל ילד חוויית ציור שונה ומיוחדת, של צביעה בנשיפה אל תוך העט פנימה, וכך, מתקבל ציור באפקט של מברשת אוויר (air brush). 





השבלונות המיוחדות והמדליקות מקלות על הילד ויוצרות ציור מושלם במגוון צבעים עשירים שכל ילד אוהב.





בנוסף סדרת צעצועי "מטוסי על"




סדרת צעצועים ובה דגמים שונים של מטוסי על – המבוססת על סדרת הילדים המצליחה בערוץ הופ! בבסיס הצעצועים – מטוסים שהופכים לרובוטים, במגוון וריאציות רגילות / אלקטרוניות ואפשרויות משחק. 


סדרת מטוסי על נחשבת הצלחה והביקוש לסדרת הצעצועים שבר שיאים כבר בימים הבודדים שנמצאת בארץ.



מוצרי הסדרה:

מטוסים אלקטרוניים- דמויות בעלי תכונות מיוחדות: מדברות ומשמיעות צלילים. ניתן להשיג בדמויותיהן של:





מטוס העל ג'ט- על ידי העברת כרטיס, הוא מכריז על המדינה החדשה אליה הוא יוצא, נוסע, מהבהב באורות ואומר שלום בשפתה של המדינה אליה הוא מגיע. בערכה זו, ישנם שישה כרטיסי טיסה של מדינות שונות ודרכון. 





מטוסי על- דוני אלקטרוני מדבר - כאשר מרימים אותו, המנועים מופעלים. יש להטות ולהפכו לכל הכיוונים וכך המטוס אומר משפטים שונים. כמו כן, יש למטוסי על -דוני מזוודת כלים מיוחדת שנפתחת ואורות מהבהבים.

מחיר מומלץ לצרכן: 169.90 ₪


מטוס העל- ג'ט עם חלקים מתחלפים: מחליף צורה ממטוס לרובוט ובחזרה ומגיע עם 14 חלקים מתפרקים ליצירת שילובים שונים, משמיע קולות מדליקים ולכל חלק פה משפט שונה. מחיר: 169.90 ₪



משחק:

ערכות המשחק של המטוסים כוללות את הדמויות האהובות של מטוס על- ג'ט ועל-דוני ובערכות, חלקים מסתובבים ונעים. 249.90 ₪

דמויות משנות צורה: המטוסים משנים את צורתם ממטוס לרובוט ולהיפך.

מחיר: 99.90 ₪ 






מיני דמויות משנות צורה- בדומה לדמויות הגדולות יותר גם הן משנות צורה ממטוס לרובוט ובחזרה. 





מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪
מטוסי דחוף וסע. מחיר: 59.90 ₪
המשחקים מיועד לגילאי 3-6 ומאפשרים פיתוח חשיבתי, טכניקה, יצירתיות ודמיון.




חברת "הנסיך הקטן", היא בית איכותי למותגים מובילים, מוצרי תינוקות, צעצועים וכלי כתיבה.
לבירור נקודות מכירה: "הנסיך הקטן" 08-9426633.

אתר הנסיך הקטן: www.littleprince.co.il



הגמדים שלי התפנקו במעדן גמדים מפנק – שטראוס – רק חצי כפית סוכר מוסף בגביע





חדש – מעדן גמדים – שטראוס – רק חצי כפית סוכר מוסף בגביע


האם שמתם לב שגמדים של שטראוס מכילים כעת פחות סוכר?
הנסיין הראשון היה הנסיך בן ה 4 שלא נתן לי אפילו לצלם והתנפל על הגמדים בהתלבטות קשה איזה טעם לבחור.
הטעם הנבחר תות בננה , אני מציצה מהצד ומרגישה שהוא עלה על משהו אופסס הוא בא אליי
" אמא אפשר אחרי עוד אחד " נרגעתי הוא לא שם לב ודיי הופתעתי.



תות בננה הטעם שהילד שלי הכי אהב

יום למחרת הנסיכה הולכת לבית ספר והחלטתי הפעם לשים לה גמדון קטן בתיק בכל אופן ימים קרירים סה"כ שעה.
הבררנות בשיאה , השעון מתקתק :-) רומי חזרה וסיפרה לי שהיה ממש טעים ואכלה הכל. בדקתי שאין לה חום שהכל בסדר והיא שאלה אם אפשר עוד אחד. רגע רגע ...הייתי חייבת לטעום ומיד לקחתי כפית אחת של טעם התפוח ועוד כפית ...





אז גבינת גמדים עם חצי כפית סוכר והפחתה של 56% בהחלט מדהים במיוחד שהילדים ליקקו והתענגו בלי להרגיש כלום!


אז אחרי שסיפרתי על הגמדים הפרטיים שלי אספר לכם מעט על הגמדים:מותג "גמדים", מבוסס על גבינה לבנה 5% - שהיא בבסיסה מזון בעל ערך תזונתי גבוה, עשירה בחלבון ותורמת לתחושת שובע ולגדילה.
מוצרי "גמדים" מיוצרים עם מגוון מחיות פרי טבעי, ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא חומרים משמרים, ללא מייצבים ודלי כולסטרול, בעלי הרכב ייחודי החיוני להתפתחות הילד: ברזל, סידן, אבץ, ויטמיןD וויטמין 




פו הדב ההתלהבות מהמדבקות בפנים וכמה טעמים : גמדים בטעם תות, גמדים בטעם בננה, גמדים בטעם תות-בננה, גמדים בטעם תפוח-בננה


מחלבת שטראוס הפחיתה בפעימה אחת 56% אחוז מהסוכר המוסף בגביעי גמדים, כך שגביע גמדים מכיל 1/2 כפית* סוכר מוסף בלבד

גבינת גמדים הושקה בישראל בשנת 1991 כמעדן לפעוטות המבוסס על גבינה לבנה עם מחית פרי והרכב תזונתי ייחודי. כמוצר המיועד לפעוטות, מתוך אמונה שמוצרים מופחתי סוכר יאפשרו להרגיל את חך הפעוטות לסף מתיקות נמוך יותר כבר מגיל צעיר.



מהדורה מיוחדת, של Winnie the Pooh

כלומר בכל גביע של מאה גרם יש חצי כפית סוכר בלבד!! הן מהמתיקות של הפרי והן מתוספת .

אלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס: חלק מאסטרטגיה רחבה של שטראוס להפחית את כמות הסוכר במגוון מוצרים ולהרגיל את הילדים והמבוגרים לצרוך מוצרים ברמת מתיקות מופחתת". 


ולסיום הפתעה סרטון מלא מתיקות!!



*המוצר בכשרות בד"צ מהדרין הרב רובין
* 1\2 כפית = 2.5 גרם

יום שבת, 26 בנובמבר 2016

בית הבד שמנא - פעילות חוויתית לכל המשפחה



משפחת חקלאים ותיקה, פותחת את שעריו של בית הבד בוטיק המשפחתי שמנא שבמושב חגור לביקורים ולסיורים ומזמינה הורים וילדים להיות חלק מתהליך חווייתי ומרגש

17 דקות מפתח תקווה במושב חגור, מקום קסום בו מפעילים דורי דורות משפחת אברמוב- שפירא את שמנא - בית בד "בוטיק"

את הבוקר שלנו פתחנו בחוויה משפחתית, סיור ולימוד חווייתי על המסיק ושמן הזית, יצירה, התנסות וחזרנו עם בקבוקי שמן זית מהחנות המקומית.






מזג האויר היה נפלא , נובמבר זמן נהדר לטייל עם ילדנו ולאפשר להם ללכלך את ידיהם ולהנות מקטיף המשלב חוויה מקסימה.


את הסיור התחלנו בהליכה קלילה מבית הבד לכיוון כרם הזיתים. הסיור החל עם מדריכה מקסימה , חיננית שסחפה את הילדים עימה וגרמה להם להיות מרותקים להסבריה, שכללו שאלות והדגמות.




הילדים התיישבו על יריעות בד בשדה סביב העצים , קיבלו הסבר ואף קטפו בצנצנות קטנות שקיבלנו במקום זיתים לקחת איתם מזכרת מהחוויה המדהימה.

 טיפסו על העצים ונעזרו בנו ההורים עד שהצנצנת התמלאה וכל זה בקריאת ישששש הצלחתי.




עברנו לעמדה הבאה בה דפקנו בעזרת אבנים על הזיתים קלות , פעילות משפחתית נהדרת עד שסיימנו את כל הצנצנת בגאווה גדולה.




במהלך הסיור למדנו על התהליך שעובר שמן הזית מן העץ ועד להיותו נוזל , תוך התנסות בתהליך של המסיק הידני וגם הכרות עם הטכנולוגיה החדשנית .



צפינו בניעור העץ "המנערת" ואיך כל הזיתים העסיסים נופלים ממנו ללא קטיפה ידנית.
הילדים התלהבו מהחוייה לראות גזע עץ שמטלטלים אותו במהירות עם טרטור זה לא מחזה יומי.



בסיום החוויה המדהימה כעבור שעה וחצי צפינו במיכשור המתקדם בבית הבד , להפקת שמן הזית והסבר קצר על התהליך עצמו.

סיימנו את הסיור בהליכה חזרה לבית הבד שם קיבלנו הסבר על התהליך הייצור של שמן הזית והילדים כבר רצו לכיוון שולחנות העץ במקום עם דפי צביעה ואף הדבקת עלי זית.


4 סוגי שמן זית טעים ואיכותי


אנחנו במקביל נהננו מסיור בחנות האיכותית שכלל טעימות שמן זמן איכותי.
במקום חנות שניתן לרכוש מבחר מוצרים איכותיים ביותר! זיתיים, ריבה מטריפה, סבון מיוחד ועוד.


מבחר זיתיים / ריבות / שמן זית / סבונים

שמנא - חקלאות עברית שורשית פוגשת מסורת של יצרני שמן זית מובחר מטוסקנה-איטליה.

במושב חגור שבין דרום השרון לשיפולי השומרון, מפעילים יחד בני הדור השני, השלישי והרביעי למשפחת אברמוב את 'שמנא' - בית בד 'בוטיק' מטוסקנה איטליה, עם טכנולוגיית הסחיטה היחידה הייחודית. ב'שמנא' משלבים מסורת של חקלאות עברית שורשית, עם מסורת של יצרני שמן זית מובחר מטוסקנה-איטליה.


פעילות הדבקה וצביעה

סחיטה יחידה - מיוחדת במינה:

מערך הייצור בשמנא הוא מתוצרת החברה האיטלקית-טוסקנית olio-mio המתמחה בבניית בתי בד לבוטיקי שמן זית פרימיום.

מערך הייצור המשוכלל מאפשר ייצור שמן זית באיכות ובטעמים המשובחים ביותר, הודות לשיטת הייצור סחיטה יחידה המפרידה את השמן מהזית בסחיטה אחת ויחידה (לעומת ייצור תעשייתי המבצע שתי סחיטות ושוטפת השמן במים).




עצירת שמן זית ב'סחיטה יחידה' מעניקה לשמן יתרונות ייחודים:


• שמן זית מלא. • ערכים בריאותיים גבוהים יותר.
• טעם פירותי עשיר במיוחד. • יותר פוליפנולים (נוגדי חימצון).
• ארומה מודגשת. • חיי מדף ארוכים יותר.
• ערכי תזונה רבים יותר.


הייצור בבית הבד הוא בכבישה קרה ושמן הזית ניצב בדרגת האיכות העליונה "כתית מעולה" EXTRA VIRGIN



בית הבד אינו מייצר ואינו פועל בימי שבת ובחגי ישראל.




לפרטים על המקום שעות פתיחה ומחירים :
http://www.shamna.co.il/

יום רביעי, 23 בנובמבר 2016

Nature Valley מותג חטיף דגנים קרוב יותר לטבע!



ג'נרל מילס במהלך מיתוג מחדש באירופה ובישראל

למותג חטיפי הדגנים Nature Valley : קרוב יותר לטבע וקשוב לצרכנים!



שעת ערב מאוחרת , מאותם רגעים שמתחשק לי משהו מתוק, טעים , מפנק וגם בריא ומזין במקביל!

Nature Valley מותג חטיף דגנים הראשון שיוצר בעולם ונחשב לפורץ דרך וליוצר הקטגוריה, כבר משנת 1975 עובר בימים האלה מיתוג מחדש המדגיש ומבליט את ערכי המותג לטרנד הבריאות וחיבור לטבע תוך ייצור נראות מעוררת תיאבון ובולטת יותר על המדף!


קידמת האריזה תמונות גדולות של המוצר והרכיבים בהחלט מגרה!
ומאחורי האריזה : הרכיבים והתועלת



- מיתוג מחדש מדגיש ומבליט את ערכי המותג לטרנד הבריאות וחיבור לטבע תוך ייצור נראות מעוררת תיאבון ובולטת יותר על המדף
- מותאם במדויק לאסטרטגיה עליה הצהירה החברה אשר שמה דגש על השקיפות מול הצרכן, רצון לרכיבים יותר קרובים לטבע, פחות מתועשים, בסדרת הקראנצ'י ניתן דגש ל3 דברים: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז

- צבעי אריזות חדשות לסדרות השונות תחת המותג: קראנצ'י, צ'ואי,

פרוטאין ופופקורן מתוך רצון להדגיש את הייחוד של כל סדרה וסדרה

- המהלך מחזק את נושא השקיפות וההקשבה לצרכי הלקוחות- על גב האריזה ניתן מידע חיוני אודות טיב המוצר





ג'נרל מילס ישראל, כחלק ממהלך השקה כלל עולמי, משיקה היום את המיתוג מחדש למותג חטיפי הדגנים Nature Valley. סדרות הקראנצ'י, צ'ואי, פרוטאין ופופקורן זוכות למראה מעודכן ומתקדם, הנותן דגש על שקיפות מול הצרכן, בהלימה עם טרנד הבריאות.

יריית הפתיחה של המהלך הינה סדרת מוצרי הקראנצ'י המזוהה כ"כ עם המותג.

מהלך המיתוג הינו המשך ישיר למהפכת הבריאות ולכניסתה לקטגוריות חדשות של החברה, ומותאם במדויק לאסטרטגיית ה NO NO NO עליה הצהירה החברה שמשמעותה הפחתת חומרים מתועשים ושימוש ברכיבים קרובים יותר לטבע, ובסדרת הקראנצ'י,הדבר בא לידי ביטוי בתקשור: ללא חומרים משמרים ,ללא צבעי מאכל וללא לקטוז.



מחקר המצרכים העולמי של נילסן מצא כי 73% מהצרכנים רגועים יותר כאשר ישנה שקיפות מידע על המוצר אותו הם רוכשים.

55% נמנעים מרכישת מוצרי מזון עם צבעי מאכל ו60% נמנעים מרכישת מזון עם חומרים משמרים.

עוד מצא המחקר כי כיום ישנה מודעות רבה לאיכות חיים בריאה ולרכישת מצרכים בריאים ו54% מהצרכנים אף יעדיפו לשלם יותר עבור מזון ומשקאות שאינם מכילים רכיבים לא רצויים.


חטיפי נייצ'ר וואלי, עשויים משיבולת שועל מלאה, מכילים ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים . לחטיפים מגוון טעמים ומרקמים עשירים הכוללים פירות, דגנים ,בוטנים ושקדים.

לאורך השנים מחקרים רבים נעשו אודות השפעת הצבעים על בני האדם והפסיכולוג מרק לישר אף הגה את מבחן הצבעים- שיטה מדעית פסיכולוגית.

לישר גרס כי תפיסה חושית של צבעים הינה אובייקטיבית ומשותפת אוניברסלית לכל, אבל העדפת צבעים הינה סובייקטיבית. ההבחנה הזו מאפשרת מדידה אובייקטיבית של מצבים סובייקטיביים באמצעות צבעי מבחן.

לדבריו, בחירות הצבע מתבצעות באופן בלתי מודע ועל כן מציגה את האדם כפי שהוא באמת.

בהתאם למסקנה זו ניתן לראות כי כיום בעת הקמת מותגים שונים, נעשית בחינה לעומק אודות הצבע הרצוי ומה הוא משדר לצרכנים.

גם בnatur valley לצבעים משמעות רבה:

ארבעת הסדרות, פרוטאין, קארנצ'י, צ'ואי ופופוקורן יככבו בצבעים חדשים, כאשר לכל צבע ישנה משמעות ייחודית ומסר אסטרטגי מותאם:

· קארנצ'י- האריזה בגוון ירוק, במטרה לחזק את החיבור של המותג לסביבה, לטבע ולצמיחה. יוצר תחושה של איזון וחידוש אנרגיה.

· צ'ואי- האריזה בגוון אדום וחום, מדגיש את החיבור לאדמה הן מבחינת הרכיבים הבריאים והאיכותיים, והערכים התזונתיים ואילו האדום מדגיש את היותו של המוצר מפנק, טעים ומרגש

· פרוטאין-האריזה בגוון צהוב- מקרין אנרגיה, חיות ומעורר תיאבון.

· פופקורן-האריזה בגוון לבן, מדגישה את נושא הקלוריות המופחתות והאווריריות



בקדמת האריזה, התמונות החדשות של המוצרים, המלוות ברכיבים ממנו נוצר, ממחישות בדיוק את המוצר הנרכש ובהחלט מעוררות תאבון. תמונות החטיף גדולות וברורות יותר והמסר של רכיבים הישר מהטבע מועצם.

גב האריזה הפך אינפורמטיבי ומצוינים בו הרכיבים והתועלות של כל סדרה

בנוסף, ישנן תמונות אווירה אשר מתעדות טבע יפיפה, בצמידות לקהל הצורך את החטיף, כדי להמחיש בצורה קלה יותר את עולם התוכן בו החטיף יושב וממחישות את מהות המותג, המחובר לטבע.



הלוגו המוכר והאהוב עבר שדרוג, והוא כעת בכתב יד, רך יותר, טבעי, אותנטי, אישי ומדגיש את הנגישות בה דוגלת החברה ומשתלב בשינוי הכללי של האריזה.



יפעת דה ליאו, מנהלת שיווק הריטייל של ג'נרל מילס: "עיצוב אריזות מחדש נולד מהצורך להתאים את עצמנו לדרישות הצרכנים ולהיות קשובים. הצרכנים רוצים מוצרים יותר קרובים לטבע עם ערכים תזונתיים, התפקיד שלנו הוא להשתנות בהתאם. צרכנים זקוקים למגוון. השקנו בשנים האחרונות סדרות חדשות המותאמות לטרנדים הבריאותיים: סדרת פרוטאין מועשרת בחלבון, סדרת פופקורן דלת קלוריות וסדרת צ'ואי מפנקת. כל סדרה מקבלת צבע מתאים לה שמאפיין את הרכיבים וגם יקל על הבחירה של הצרכן בנקודת המכירה.הכיוון הוא לעבור למוצרים פחות מתועשים ויותר קרובים לטבע, ללא חומרים מלאכותיים ומשמרים.





 

מהי אטופיק דרמטיטיס, מהם מאפייניה וכיצד ניתן להקל ולטפל? סדרת מוצרי סטלטופיה



לקראת החורף, סדרת מוצרי סטלטופיה לעור יבש ולטיפול תומך באטופיק דרמטיטיס







היי חברים,
החורף מתקרב אלינו וכל מי שסובל מיובש מכיר את התופעה, הגירוי והאדמומיות ..

רוצה להכיר לכם מוצר נהדר!

מוסטלה, מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח עור התינוק, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, מציג את סדרת מוצרי סטלטופיה, לטיפול בעור יבש בקרב תינוקות ילדים ומבוגרים:




Cream - Stelatopia Emollient קרם לחות טיפולי לעור יבש במיוחד הנוטה לאדמומיות, ולרגישות יתר, לגוף ולפנים ומתאים לתינוקות (מלבד פגים), לילדים ולמבוגרים. הקרם מרכך, מפחית גירוי ואדמומיות ומחדש את הליפידים בעור. מחיר מומלץ לצרכן: 127.90 שקלים.


לקרם הרכב ייחודי המבוסס על פטנט של מוסטלה ויעילותו מוכחת. הקרם מכיל רכיב המופק משמן חמניות בשם: SUNFLOWER OLEO DISTILATE, המסייע לשמירה על אחידות ושלמות החומרים הבין-תאיים בעור. 


בנוסף מכיל המוצר, שלושה סוגי שומנים (ביניהם חומצות שומן חיוניות) להזנה של העור, טריגליצרידים וגליצרין – השומרים על לחות העור.



נבדק מחקרית:

במחקר פתוח, רב מרכזי, השוואתי שבוצע על ידי 12 רופאי עור, השתתפו 80 ילדים, הסובלים מאטופיק דרמטיטיס. ממצאי המחקר הצביעו כי אצל ילדים שהשתמשו במוצר, נמצא כי היובש בעור, הגרד והאדמומיות פחתו בקרב 95% מהנבדקים ואיכות החיים של הילד ומשפחתו השתפרה.


Cream Stelatopia Cleansing- קרם רחצה טיפולי לעור יבש במיוחד עם נטייה לאדמומיות ולגירויים, מסייע בהרגעת גירויים ותחושת מתיחה בעור ומכיל רכיבים ייחודיים הרשומים כפטנט של מוסטלה. קרם הרחצה מנקה את העור בעדינות עם נוסחה ללא סבון המבוססת על רכיבי ניקוי עדינים במיוחד, מגן ומרכך את העור. מחיר מומלץ לצרכן: 94.90 שקלים.


את סדרת מוצרי סטלטופיה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת המובחרים ברחבי הארץ.



מאמר חשוב ביותר!

מהי אטופיק דרמטיטיס, מהם מאפייניה וכיצד ניתן להקל ולטפל?



המידע באדיבות ד"ר בוריס צוקרוב, רופא עור, יועץ לבלנאום ומוסטלה, מותגי דרמו-קוסמטיקה לתינוקות ולילדים


דלקת עור אטופית, או בשמה המוכר "אטופיק דרמטיטיס" או אסטמה של העור, הינה מחלת עור דלקתית כרונית, הפוגעת בכ-10%-20% מכלל התינוקות והילדים בעולם המערבי. המחלה מאופיינת באזורים יבשים, אדומים וקשקשיים המופיעים על פני אזורי גוף שונים ואף גורמים לגרד חזק. 
אטופיק דרמטיטיס מופיעה לרוב בשנה הראשונה לחיים, כאשר בכ- 80% מהמקרים יופיעו המאפיינים עד גיל 5 שנים. עם זאת, המחלה יכולה להופיע בכל גיל.


לאחרונה התגלה כי שכיחות המחלה הולכת וגדלה בשלושים השנים האחרונות וכי חלה עליה של פי 5 בשיעור החולים במחלה.


מהם הגורמים לאטופיק דרמטיטיס?


למרות המחקר הרב בנושא, הגורם למחלה אינו חד משמעי. עד לאחרונה, היה מקובל לחשוב כי ליקויים במערכת החיסון הם הגורם העיקרי לתופעות אלרגיות. כיום, קיימת הסכמה בין החוקרים כי מדובר בשילוב של נטייה גנטית, בעיה בדרך פעילותה של מערכת החיסון וכישלון של העור להוות מחסום בפני מולקולות שונות.


מהם מאפייני המחלה?

מועד ההופעה וחומרת התסמינים של דלקת עור אטופית משתנים מאדם לאדם.

בגיל הינקות המחלה מופיעה סביב גיל 6-12 שבועות ותסמיניה נוטים להופיע לראשונה באזור הסנטר והלחיים, אזורים הנחשבים לאזורים דלקתיים, הסובלים מאדמומיות, קשקשת והפרשות. לאחר גיל חצי שנה, יתכן כי יתלווה לתופעות אלו גם גרד. כל אלה גורמים לתינוק לתחושת אי נוחות ואי שקט.

מאוחר יותר, בגיל הילדות, נראה תסמינים אלו בעיקר בצדי הצוואר, קפלי המרפק והברך, שורשי הידיים וכפות ידיים, הקרסוליים וסביב עור השפתיים, תופעה שהולכת ומחמירה עקב ליקוק חוזר של העור היבש.

לעיתים תיתכן הישנות של המחלה גם בגיל ההתבגרות. זאת בעקבות שינויים הורמונליים, מצבי לחץ וחשיפה לחומרים מגרים הקיימים בדרך כלל בתכשירי טיפוח וקוסמטיקה שהשימוש בהם הופך לתכוף יותר בתקופה זו.


מהם הגורמים העלולים לגרום להחמרה במחלה?

ישנם גורמים העלולים לגרום להתלקחות המחלה או להחרפתה:

1. חומרים מגרים – חומרים כמו צמר ובדים סינטטיים, סבון וחומרי ניקוי הגורמים לייבוש העור ומגבירים את הגרד. בנוסף, חשיפה לבשמים ומוצרי טיפוח, אבק, חול ועשן סיגריות ועוד עלולים גם הם להגביר את תחושת היובש והגרד.

2. חומרים אלרגנים – מצויים במזונות שונים כדוגמת: ביצים, בוטנים, חלב, דגים, סויה וקמח. ישנם חומרים נוספים שנישאים באוויר, כגון קרדית אבק הבית, אבקנים, עובש ועוד.

3. מתח נפשי – מתח, כעס ותסכול עלולים להביא להופעת והחמרת הדלקת.

4. גורמים סביבתיים – רחצה במים חמים מייבשת את העור וכך מעצימה את תחושת הגרד. כמו- כן, תנאי אקלים שונים כדוגמת יובש באוויר בתקופת החורף ומנגד חום גבוה ולחות, מחמירים אף הם את תחושת הגרד.

5. רקע תורשתי – יש המייחסים לדלקת העור האטופית היסטוריה משפחתית.



כיצד ניתן לטפל בדלקת עור אטופית?

הגורם העיקרי לדלקת עור אטופית הינו בשילוב של נטייה גנטית, בעיה בדרך פעילותה של מערכת החיסון ופגם במבנה המחסום העורי. התופעה גורמת לאיבוד מים מוגבר מהעור ולפגיעה בשכבת ההגנה שלו. בהיעדר לחות, הופך העור לחלש ומגורה בקלות, ליבש, אדמומי ומחוספס הגורם לגרד וסבל רב לתינוק.


בהתאם לכך ממליץ ד"ר צוקרוב, רופא עור, על הפעולות הבאות:

· שימוש בתכשירים המשמנים את העור ומחזירים לו לחות, ביניהם שמני אמבט, כגון בלנאום בייבי פורטה, המכיל שמן ממקור צמחי, העוטף את העור, מפחית את איבוד המים מהעור ומסייע לטיפול בעור יבש.

· כמו כן ניתן להשתמש במשחות כמו סטלטופיה של מוסטלה, המעניקות לעור לחות.


טיפים למניעה ולטיפול באטופיק דרמטיטיס

· לחות – מומלץ לרחוץ באמבטיה עם מים פושרים המכילים שמן אמבט, כמו בלנאום בייבי. 
מומלץ להקפיד על אמבטיה קצרה שכן שהות ארוכה במים עלולה גם היא לגרום ליובש. לאחר האמבטיה יש לנגב את העור בטפיחות עדינות עם מגבת רכה.

· ביגוד
– מומלץ ללבוש בגדים קלילים שאינם נצמדים לגוף ורצוי בדים העשויים 100% כותנה.

· תזונה – רצוי להימנע ממזונות ספציפיים הידועים כמכילים גורמים אלרגנים.

· לחץ – יש להימנע ממצבי לחץ עד כמה שניתן.

· מגע – יש להימנע ממגע של חומרים מגרים עם העור, ביניהם: חומרי ניקוי, סבונים, אבקות כביסה, בשמים ועוד.



לסיכום, רצוי לאבחן אם התינוק סובל מאטופיק דרמטיטיס במידה ומופיעים סימני גרד, פריחה או אם קיים רקע משפחתי. חשוב להקפיד על היגיינה, תזונה ושגרת חיים מתאימים ובמקביל להתייעץ עם רופא.


מוצרים המתאימים לטיפול תומך במחלה:


בלנאום בייבי פורטה – שמן אמבט

שמן האמבט בלנאום בייבי פורטה מומלץ לשימוש ויעילותו לטיפול מסייע במצבי עור יבש מוכחת. השמן מכיל שמן ממקור צמחי המפחית את איבוד המים מהעור.

שמני האמבט של בלנאום, פותחו לאחר שנים רבות של מחקר, על ידי חברת התרופות אלמירל-הרמל והם משמשים לטיפול ולמניעת עור יבש בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים.


סדרת מוצרי סטלטופיה של מוסטלה:

קרם לחות טיפולי לגוף ולפנים

Cream Stelatopia Emollient הינו קרם טיפולי לעור יבש במיוחד הנוטה לאדמומיות, ולרגישות יתר, לגוף ולפנים ומתאים לתינוקות (מלבד פגים), לילדים ולמבוגרים. הקרם מרכך, מפחית גירוי ואדמומיות ומחדש את הליפידים בעור. 
לקרם הרכב ייחודי המבוסס על פטנט של מוסטלה ויעילות מוכחת.

הקרם מכיל רכיב המופק משמן חמניות בשם
: SUNFLOWER OLEO DISTILATE, המסייע לשמירה על אחידות ושלמות החומרים הבין-תאיים בעור. 
בנוסף מכיל המוצר, שלושה סוגי שומנים (ביניהם חומצות שומן חיוניות) להזנה של העור, טריגליצרידים וגליצרין – השומרים על לחות העור.


קרם רחצה טיפולי

Cream Stelatopia Cleansing הינו קרם רחצה טיפולי לעור יבש במיוחד עם נטייה לאדמומיות ולגירויים, מסייע בהרגעת גירויים ותחושת מתיחה בעור.
מכיל רכיבים ייחודיים הרשומים כפטנט של מוסטלה.

קרם הרחצה מנקה את העור בעדינות עם נוסחה ללא סבון המבוססת על רכיבי ניקוי עדינים במיוחד, מגן ומרכך את העור.

אסם מפתיעה שוב בשילוב טעמים ייחודי ומשיקה אפרופו מצופה שוקולד




אסם מפתיעה שוב בשילוב טעמים ייחודי ומשיקה אפרופו מצופה שוקולד..


איך שהנסיכי הקטן שלי פתח את החטיף הוא התחיל לצחוק " אמא תראי אפרופו מתוק עם שוקולד"

כן הוא לא דמיין ! אכן להיט חדש מבית אסם.

טעים ומתחסל בשניות והשילוב של הטעמים תופתעו לגלות מושלם!!

אם לא יצא לכן לטעום את המהדורה החדשה ממליצה בחום!

המהדורה משלבת בין הטעם המתוק למלוח ומעניקה ריגוש וגיוון

כולם אוהבים אפרופו וכולם אוהבים שוקולד –השילוב ביניהם הוא ללא ספק שילוב מנצח.




אסם מפתיעה עם חדשנות מפנקת - מלוחה-מתקתקה, אותה מבקשים הצרכנים כבר שנים - אפרופו עם שוקולד!

שילוב בין טעם מתוק ומלוח אהוד מאוד על הציבור בישראל. השקת מהדורות קודמות של חטיפי אסם המשלבים בין הטעמים, כמו במבה במילוי נוגט ושטוחים עם שוקולד, התקבלו בהתלהבות על ידי הצרכנים.




לדברי ליאת קידר פייגין מנהלת פעילות החטיפים באסם: "צרכנים היום מחפשים להתנסות בטעמים מעניינים שירגשו אותם. 
השילוב בין המתוק למלוח מקנה טעם חדש עם חוויה סנסורית שונה ומעניינת. 
החטיף אפרופו אהוד מאוד על הקהל הישראלי ואנחנו שמחים להציע לצרכני המותג מוצר חדשני ומפנק שנותן מענה לצורך בשילוב המתוק-מלוח."

והכי חשוב כמו שאמרתי שהטעם נפלא!!