גאיה קוסמטיקס יום הולדת - 7 ומפנקת אותכם במבצעים שווים- 50% הנחה על כל האתר והמוצרים בחנויות!!






גאיה קוסמטיקס יום הולדת - 7 ומפנקת אותכם במבצעים שווים

יום הולדת זה הזמן לקבל מתנות ויש כאלו שבוחרים גם לתת
את גאיה קוסמטיקס אני מכירה כבר שנים, ואחד המוצרים שאני מכורה אליהם הוא המייק אפ החלומי.
כעת הרשת חוגגת 7 שנים להיווסדה ובוחרת לפנק את כל הלקוחות בהנחה בכל סניפי הרשת.
אל תפספסו את ההזדמנות להינות ממגוון ענק של מוצרים איכותיים- קוסמטיקה וטיפוח ב 50% הנחה על כל החנות עד סוף החודש 23-31.12.18.

לידיעתכם המבצע:

• ללא הנחת מועדון
• ללא כפל מבצעים והטבות
• לא כולל הטבת יום הולדת
• לא כולל ערכות
• ההנחה נגזרת ממחירים מלאים (RRP)
• עד גמר המלאי בכל סניף
• ט.ל.ח


שימוש במינרליים טבעיים והתאמת מייקאפ באופן אישי לעור פניי גרמו לי להתאהב במותג " גאיה קוסמטיקה"
מראה טבעי ונקי על עור הפנים יוצרים עבורי שיגרת טיפוח ואיפור מושלמת. את שיגרת הטיפוח והאיפור שלי אני בוחרת בקפידה.

שימו לב חדש! שימרים מטריפים בגוונים מושלמים.



גאיה קוסמטיקס Gaya מייצרת ומוכרת מוצרי טיפוח ואיפור טבעיים לחלוטין שאינם מזיקים לעור.
המוצרים כוללים איפור מינרלי ומוצרי טיפוח לעור.
מהתנסות שלי עם המוצרים של גאיה הם עמידים, נעימים למגע עם העור וגורפים מחמאות.
אהבה הראשונה שלי הינו המייק אפ של החברה 👌
מי לא רוצה שיתאימו לה צבע בדיוק בצבע הגוון של העור שלה?
אכן זה קיים! הדיילת בחנות מתאימה לעור פניי מייק אפ מערבבת רוקחת מייקאפ מינרלי 100 אחוז טיבעי לפי גוון העור שלי.



המייק אפ כולל בתוכו פודרה, קונסילר ומסנן קרינה טיבעי ואינו נוסה על בעלי חיים.
ה-שרות המדהים של החברה אם עברת שיזוף ואת רוצה להבהיר או להכהות את המייקאפ תוכלי להגיע לכל אחד מסניפי הרשת ולשנות את גוון המייקאפ ללא עלות!









ליין האיפור המינרלי של gaya עשוי 100% חומרים טבעיים. 

כל התכשירים נטולי פראבנים, נטולי כימיקלים וחומרי בישום.

זה הזמן שלכן להכיר ולהתחדש במוצרים חדשים ובמחירים מפתיעים במיוחד!!

לרשימת הסניפים הכנסו לכאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox