הרגע המתוק שלי עם וורטר



מתכוני דורות תמיד כבשו אותי , אותה עוגה שעברה מהסבתא לאמא עם הטעם החלומי, המאכל או התבשיל שרק סבתא מצליחה להכין אותו מושלם והסוכריות עם הטעם המוכר וממכר עוד מילדות.
את סוכריות וורטר אורגינל הכרתי מאמי היקרה, תמיד היו לה כמה בתיק בשקית קטנה . אותם סוכריות אשר יצר אופה הכפר ב 1903 והשם נקרא על שם הכפר "וורטר"
השבוע רכשנו רכב ואצל הפרסים יש מנהג בשמחה או התחדשות לזרוק סוכריות, צחקתי עם הוריי ואמרתי אם כבר אתם זורקים תזרקו כבר וורטר ולא טופי 😂
כמעט בכל בית מכירים את הסוכריות וניתן לרכוש בכל קיוסק, סופר ועוד' הרבה אהבה ניסיון וידע יש ביצור הסוכריות והטעם? ממכר.





אני מפזרת סוכריות בכל מקום , ברכב ובתיק יש לי קבוע. אותה תחושה של חולשה לעיתים אחרה"צ והחשק העז למתוק .
מאז שחליתי בפיברומיאלגיה אני חוטפת התקפים ונפילות ותחושת המתיקות מקלה עליי ולכן אני דואגת לפזר בכל מקום.
האושר גדל כאשר שמעתי שהסוכריות המפנקות הם ללא סוכר ומכילות רק 9 קלוריות.


אז אם יש לכן חשק להפסקה מתוקה, מפנקת ומופחתת קלוריות מוזמנות לאמץ את הרעיון שלי ולהתפנק בכל רגע ללא יסורי מצפון 😛
ותרשמו לעצמכם ב 27.6 יום הולדתי אשמח גם שנה הבאה לחבילה מפנקת  👄

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox