מנה חמה ונעלי ריבוק מתנה




"מנה חמה"- מרכיבים טבעיים בלבד



אמא מה יש לאכול? אמא אני רעב אמאאאאאאאאא 😏 רגע רק חזרנו הביתה שניה תנו לי להחליף בגדים 😰

אבל אני רעב 😡 צורח מר שובבני

רובנו כהורים מכירים את הסיטואציה הזו !! אגלה לכם סוד אני מחזיקה בבית עזרה ראשונה 💋 מנה חמה


במגוון טעמים רק מוסיפים מים ומתפנקים.







וכעת ניתן גם לזכות בנעלי ריבוק 





שיתוף פעולה מגניב בין "אסם" , "ריבוק" ו"הישרדות" והתוצאה- משחק כייפי שבו אפשר לזכות בכל שעה בנעלי ריבוק!.

איך זה עובד?



קונים "מנה חמה" – מוצר שבאמת אין צורך להציג, אוכל מוכן ברגע , גם בתנאי שדה, מצוין לילדים, חיילים, סטודנטים וכל מי שרעב כאן ועכשיו ורוצה משהו קל להכנה ובכל זאת משביע וטעים, ונפלא לשומרי כשרות שנוסעים לחו"ל למשל, או לכל מי שיוצא לטיול, נכנסים לאתר של "הישרדות" ברשת (כן, זה קישור לחיץ!), מקלידים את הקוד שעל גבי האריזה ואז יש שאלה- ומי שעונה הכי מהר בכל שעה- מקבל זוג נעלי ריבוק!




המשחק מתקיים בתאריכים 2-31 ביולי, בכל שעה בכל יום חול, החל משעה 06:00 ועד שעה 00:00. (טיפ שלי – ואל תגלו לאף אחד)- אני הייתי מנסה בשש בבוקר, כשהמתחרים עוד ישנים…).

"מנה חמה"- מרכיבים טבעיים בלבד.


אז….. צאו לדרך ואולי תזכו!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox