מלך החומוס "חומוסטחינה", של צבר



אמא זה דווקא טעים אפשר עוד? אמר לי הנסיך הקטן.

ואז הנסיכה הבררנית ביותר התקרבה לאט לאט עם הפיתה החמימה והטריה ואמרה טוב ניגוב אחד קטן אני רק אטעם.

כעבור דקה שני ילדים מרוחים בחומוס ומתענגים !!

אז הכירו את הלהיטים החדשים מבית צבר שבהחלט עושים חשק לעוד ועוד ניגוב!



צבר הרחיבה את סדרת מלך החומוס - חומוס טחינה וזו הסדרה היחידה עם 40% טחינה אמיתית גולמית מעולה.

לא פחות מ- 40% טחינה גולמית טעימה בסלט/מוצר

חומוסטחינה עם קונפי שום ( שהילדים שלי כן כן שלי אני לא מאמינה התענגו )  וחומוסטחינה עם פלפל מטוגן חריף ( למי שאוהב חריף אש כמו בעלי היקר עבר לטיפולו )

פלפל מטוגן חריף אש



לפני כשנה, בינואר 2016 הציגה צבר לראשונה את סדרת הפרימיום חומוסטחינה- סדרת מוצרי החומוס היחידה המכילה 40% טחינה גולמית משובחת, בעוד שאר מוצרי החומוס על המדפים עד אז הכילו בין 15%-25% טחינה בלבד.
 סדרת חומוסטחינה הינה חלק מסדרת הפרימיום “מלך החומוס”.
חומוסטחינה שום 



עתה, מרחיבה צבר את הסדרה המצליחה ומשיקה שני טעמים חדשים עם תוספות קולינריות ייחודיות: חומוסטחינה עם קונפי שום וחומוסטחינה עם פלפל מטוגן חריף אש.

את סדרת סלטי “מלך החומוס חומוסטחינה” פיתחה צבר בשיתוף היועץ הקולינרי של החברה השף אבי לוי (המומחה שלי לחומוס). לדבריו, “קונפי שום הוא אחד השידוכים המוצלחים והמעניינים לחומוס והוא מיוצר בתהליך בישול ארוך בטמפרטורה נמוכה, בו שיני שום שלמות עוברות טיגון איטי בשמן איכותי, עד לפתיחת הטעמים המתקתקים והעדינים של השום. 
השום עובר טיגון עדין ובשידוך עם החומוס העשיר שלנו מתקבל מוצר טעים להפליא שיכול לשדרג כל ארוחה. במוצר הנוסף, הבאנו תוספת חריפה ביותר, המתאימה לחובבי חריף אמיצים במיוחד (כמו אצלי בבית) של פלפלים קלויים ומטוגנים. 
כל זאת מתוך הכרה והבנה של הקהל הישראלי שאוהב חריף, אבל לא כל חריף אלא חריף אש!! שילוב זה פותח את התיאבון ונותן מענה לאוהבי החומוס, עם תוספת טעימה ונועזת”






שני הטעמים החדשים מצטרפים למגוון הקיים בסדרה: חומוסטחינה חלק, חומוסטחינה צנובר וחומוסטחינה חריף.

אז עם איזה טעם בא לכם להתחיל לנגב? אני לא צריכה יותר מידי כריך עם חומוסטחינה שום פינוק אמיתי!




משקל האריזה- 400 גרם ובכשרות בד”צ- העדה החרדית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox