פיטנס גלידת יוגורט מפנקת ביותר עם 63 קלוריות לכדור!



דפיקה בדלת...הילדים פותחים וכבר שומעת מריבות מה לפתוח קודם!
הכירו את ההתמכרות החדשה: גלידת יוגורט עשירה וטעימה, מבחר טעמים מגרים בהחלט פינוק מדהים! והשוס- רק 63 קלוריות לכדור!!

הגעתי להרגיע את הרוחות והנסיך הקטן מסתכל עליי אמא זה בדיוק מה שאני אוהב יוגורט ולא שמנת.
ההחלטה לטעום מ 3 הסוגים!





גלידת יוגורט בתוספת ריפל אוכמניות - הילדים התאהבו , גלידת יוגורט בתוספת ריפל טופי-בננה - אני ממש ממש נדלקתי וגלידת יוגורט בתוספת מחית בננה עדינה וריפל תות שדה - כולנו אהבנו מאוד :-)
 שלושת הטעמים הם בתוספת שברי עוגיות עם דגנים מלאים- תוספת טעימה ונהדרת.





בשלושתן עד 2.7% שומן ולכל כדור גלידה השוקל 40 גרם- רק 63 קלוריות!!!

כמובן שאי אפשר להתעלם מהיתרון והתדמית לבריאות / ספורט / כחול לבן שמלווה את פיטנס שנים וגם אותנו בשלל פרסומים.



המרקם העשיר והחוויה בזמן האכילה עם עצם הידיעה שאוכלים גלידה איכותית , מפנקת העבירה לנו ערב טעים במיוחד .


דפיקה בדלת בעלי חזר מהעבודה ומצטרף לחגיגה , שואלים איזה טעם אתה בוחר והוא כמובן אוכל ואומר אני לא בררן , הכל טעים לי אבל למה לא חיכיתם לי?
כמו שאתם רואים את התמונות תבינו למה!
אז אם בא לכם על גלידה איכותית ומפנקת במחיר של 2 כדורי גלידה בחוץ ממליצה בחום!

להשיג ברשתות השיווק מחיר מומלץ 22-24 ש"ח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox