ולא משנה לאן אלך אני חוזר לעצמי רק כשאני שב אלייך - הספר פסוקי אהבה מתנה נפלאה לט"ו באב





היי חברים,

לפעמים כל מה שאנחנו צריכים זו מילה טובה המביעה אהבה, כוונה מהלב או משפט שחודר לתוכנו ומרכך את ליבנו.

בקרוב ט"ו באב וברצוני להמליץ לכם על ספר מקסים מתנה לאדם שאתם אוהבים או לעצמכם !!

חג האהבה הינו הזדמנות נהדרת להקריא לאהובינו "פסוקי אהבה"!

בשיחותיי עם בעלי ציינתי שאין צורך במתנה ענקית מספיקה לי מילה יפה , ברכה מהלב והוא טען שלמעשים יש משמעות! ובמילים הוא לא אלוף אז הספר הינו שילוב של מעשים ומילים בעלי משמעות גם לאנשים שלא יודעים לומר או לבטא את עצמם במילות אהבה :-) ואני הולכת לתת לו מתנה ומקווה שישנן עד חג אהבה .





ספרו של צביקה ברגמן "פסוקי אהבה", מכיל אוסף פסוקי אהבה מרגשים ומלאי תובנות, ומתאים במיוחד כמתנה מקסימה ליקירנו!

את הספר אפשר לתת במתנה וגם לשבת יחד לקרוא ולהקריא.

בהקדמת ספרו כותב צביקה ברגמן, (מחבר ספרי מוטיבציה, אימון והדרכה רבי מכר): "...אל תשמרו בלב את אהבתכם כי אהבה לבד פשוט קר לה, ואהבה היא היא מקור החיים וכל השאר נוצר על מנת לשמש רקע לאהבה".



הספר "פסוקי אהבה" מכיל אוסף עשיר של פסוקי אהבה מרגשים ומרחיבים את הלב, שנונים, פיוטיים ומלאים בתובנות ובחוכמה.

הזמר דוד ד'אור מתאר את הספר: ".....עם כל משפט שאני קורא הלב מתרחב, חיוך רחב על הפנים ורטט של התרגשות אוחז בי, הוא יודע להיות מדויק צביקה, דיוק שכל כך נדיר במחוזותינו, מעט מילים והמון תובנות, אני בטוח שלכל מי שיקרא את משפטיו החכמים, צפוי מסע מרתק לנבכי הנשמה האוהבת". (מתוך ציטוט על כריכת הספר).




דוגמאות לפסוקי אהבה:


ואני בסך הכל כורה פחם

של אותיות ומילים

עורם אותם ומצית

על מנת לחמם את ליבך







ולא משנה לאן אלך

אני חוזר לעצמי

רק כשאני שב אלייך






החיים מחספסים

ורק האהבה מלטשת




גם אחרי שאת הולכת

את בכל זאת קצת נשארת




קמלים אלה שהאהבה לא משקה אותם


אהבתך עושה בי הגהה

שינית את רגשותיי

מעמומים להמומים




מאז שקראת לי לא הפסקתי לבוא




יש דברים שאני

לא מסוגל לוותר עליהם:

לנשום

לשתות

עלייך

על היתר אתפשר






המנסים לכבות אהבה

מנסים לעטוף אש בנייר




בכל ליל אני בטוח

שהאהבה שלי אלייך היא

העצומה בתבל

אך בכל בוקר

עת עיני שוזפות בך

אני מגלה חללי אהבה

חדשים למלא בתוכי








הספר "פסוקי אהבה" מוצע בכריכה קשה ומהודרת, והוא נהדר לכל גיל. מתאים לקריאה מרתקת ומרחיבה את הלב, וכמובן כמתנה מקסימה ומיוחדת לכל אהובינו!




על מחבר הספר: צביקה ברגמן הוא איש עסקים, מנטור מבוקש, סופר, מרצה ומו"ל. כתב מעל 60 ספרי עסקים. מוכר מתכניות הטלוויזיה ומתכניות הרדיו הרבות שבהן השתתף. רבים מרבי המכר שלו תורגמו לאנגלית ולסינית. הספר "פסוקי אהבה" מתורגם לאנגלית ובקרוב גם לסינית.




הוצאה – סודות פרסומים כלכליים.

מחיר: 85 ₪.

להשיג ברשתות ובחנויות הספרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox