לאחר 3 שנים בהן החברה נעדרה מישראל, חברת מוצרי המטבח "Tupperware ( טאפרוור ) העולמית חוזרת.
במסיבת עיתונאים חגיגית רולה עוויד קופטי - מנכ"ל חברת אקומיקס - הזכיינית החדשה של Tupperware בישראל, הכריזה כי המותג חידש את פעילותו בארץ עם מודל עיסקי שונה מזה שיש לו בעולם.
המוצרים ישווקו באמצעות אתר ישראלי מודל אונליין ולא בשיווק ישיר בחוגי בית. כמו כן, ישווקו במחירים מוזלים ב 20% בהשוואה למחיריהם בעבר.
חברת "Tupperware ( טאפרוור )" האמריקאית נחשבת לאחת היצרניות הגדולות בעולם לכלי פלסטיק למטבח והינה בין הראשונות שהביאו לישראל את שיטת המכירה הישירה - מכירה בבית הלקוח.
בין המוצרים: סיר להכנת אורז במיקרו, סיר בישול ללא מים, קערות שקופות קלות, סיר עמיד מפלסטיק לתנור, מטליות ממחוזרות ללא צורך בחומר ניקוי.
ההכרות הראשונית שלי היתה עם השכנה ממול המארחת בחוגי בית ומוכרת את מוצרי החברה.
כיום עיקר פעילותה של הרשת תעשה ברכישה באתר אינטרנט אונליין. עוויד קופטי ציינה כי מגפת הקורונה תרמה רבות לעליות במכירות של מוצרי המותג. לאור הסגרים ואי היכולת לבצע מסיבות ביתיות העבירו את הפורמט לרכישות אונליין.
עוויד קופטי הדגישה כי "Tupperware" בעלת קופסאות עמידות ואטומות, עם מעל עשר אלף פטנטים רשומים לחברה. החברה דוגלת בחדשניות ויצירתיות תוך מתן דגש על שמירה על הסביבה. מתן פתרונות נוחים גם לנסיעה בלי לקיחת כלים חד פעמיים המזיקים לסביבה. המוצרים עוברים מדור לדור ונשמרים לאורך שנים.
המוצרים:
באתר משווקים כ-300 מוצרים בקטגוריות שונות: אחסון, מטבח, בישול, אירוח, לדרך.
המוצרים מותאמים לשינויים השונים שעברו המטבחים כמו כניסת מיקרוגל ומדיח כלים. החל מכלים להכנת אוכל במיקרוגל עד סירים, כלי בישול, הגשתן ואחסון.
האתר מציע מגוון מוצרים מתקדמים המציגים טכנולוגיות חדשניות, מוצרים אקולוגיים וממוחזרים ועוד.
אחסון: מוצרים לאחסון במקפיא, במזווה ובמקפיא.
מטבח: קערות, קערות התפחה, אביזרי אפיה, סכינים ומספריים, כלים ואביזרים למטבח, קוצצי ירקות, מנדולינות ומיקרופייבר.
בישול: סירים ומחבתות, בישול במיקרוגל, חימום במיקרוגל וכלים לתנור.
אירוח: כלי הגשה, כלים וקנקנים.
לדרך: בקבוקים אקולוגיים, קופסאות אוכל, כלים לפיקניק ומוצרים לילדים.
מותג "Tupperware" מזוהה בעולם ובארץ בזכות איכות מוצריו ולא פחות מכך בזכות העיצוב והצבעוניות העזה המקבלים ביטוי בכל סדרות המוצרים. מאפשרים סידור וארגון ארונות המטבח בצורה אופטימלית, אסתטית ונוחה. הצבעוניות המיוחדת משדרגת את המטבח. בזכות שני אלה עבודת המטבח הופכת לחווייתית ומהנה.
בין קטגוריות המוצרים החדשות, בולט ECO+ - קו של כלים עשויים פלסטיק ממוחזר ביניהם: "כוס קפה לדרך", "סט קופסאות שקופות" ו"בקבוקי מים אקולוגיים". הסדרה האקולוגית מתכתבת עם החזון של "Tupperware" העולמית לפיו עד 2025 תשווק את כל מוצריה במארזים מתכלים בלבד. "טאפרוור" היא הראשונה מבין ארבע חברות עולמיות המשתמשת בטכנולוגיה מתקדמת אשר ממיסה ומעבדת פסולת פלסטיק חד פעמי, המביאה לפירוקה תחת תנאי לחץ גבוהים לרמה מולקולרית ושיחזורה לפלסטיק איכותי המאושר לבוא במגע עם מזון.
סירי הפלסטיק נכנסים לתנור
בין המוצרים החדשניים והמסקרנים ביותר שמציגה Tupperware בימים אלה, נמצאת סדרת "אולטרא פרו" – סירי פלסטיק המתאימים לשימוש בתנור עד 250 מעלות, לשימוש במיקרו גל, לאחסון במקרר או במקפיא. סדרה חדשנית זו מאפשרת יעילות ונוחות מרבית במטבח, בבטחה וללא חשש מפליטת חומרים מסוכנים.
אודות
בשנת 1942 פיתח ארל טאפר את המיכל הראשון של המותג; מוצרי המותג הוצגו לציבור לראשונה בשנת 1946.
לאור הצלחתו בעולם כולו, שם המותג - "Tupperware" הפך לגנרי בהתייחסות למיכלי אחסון וקופסאות מזון מפלסטיק.
Tupperware טאפרוור מפתחת, מייצרת ומפיצה את מוצריה כחברה בינלאומית הפועלת תחת חברת האם שלה Tupperware Brands. בשנת 2021, לאחר שלוש שנים בהן הופסקה פעילות החברה בישראל, "טאפרוור" חזרה לארץ תחת הזכיינית "אקומיקס" ובמודל שיווק אינטרנטי.
מידע:
"Tupperware" טאפרוור ישראל מעמידה לרשות לקוחותיה צוות שירות מיומן ואדיב, המספק מענה מהיר ומקצועי בטלפון ובפלטפורמות הדיגיטל השונות.
בנוסף ניתן למצוא באתר סרטוני הדרכה והוראות שימוש במוצרים, לצד מתכוני בישול ואפייה המותאמים לשימוש במוצרי "Tupperware". בנוסף אתר "Tupperware" מציע ללקוחותיו מבצעים חדשים ומשתלמים ושירות משלוחים לכל רחבי הארץ.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה