טורנדו פורצת לשוק עם מזגן יוקרתי וחכם מבית מיצובישי

צילום באדיבות קבוצת טורנדו  -Heavy מזגן מיצובישי

השבוע, בהשקה חגיגית במסעדת TYO בנווה צדק קבוצת טורנדו השיקה לראשונה לשוק הפרטי את המותג היפני מיצובישי HEAVY בעלת יעילות אנרגטית יוצאת דופן של COP קרוב ל- 6.0, עם טכנולוגיית סילון לפיזור אוויר למרחוק ופעולה חרישית במיוחד של 19 דציבל.

אמש הודיעה חברת המזגנים טורנדו בשליטת האחים רונן ועודד בזזי, כי מרחיבה את אחיזתה בשוק מיזוג האוויר ונכנסת לקטגוריית מזגני הפרימיום. החברה תחל לשווק מזגני יוקרה, מוצרי מיצובישי Heavy מבית התאגיד התעשייתי היפני (MHI) Mitsubishi Heavy Industries.

מדובר על מזגן עם יתרונות רבים וייחודיים כגון איכות, דיוק ,אמינות והקפדה על פרטים קטנים ולכן מחירו יעמוד בכ- 30% מעל מחירי השוק. מחיר ההתחלתי הינו כ-3300 ש"ח למזגן 1 כ"ס.

בהחלט מהפכה בשוק המזגנים להובלת תחום מיזוג יוקרתי יפני, יצירת מופת יוקרתית והצגת המוצר ככוכב בעל עליונות וחדשות טכנולוגית. בטורנדו השקיעו רבות בקמפיין פרסום תחת סלוגן: "Every piece is a Masterpiece".

מזגן מיצובישי דגם SRK20-50ZS-S ( צילום - באדיבות קבוצת טורנדו)


מחיר הגבוה של המזגנים נובע מהיותם בעלי תכונות רבות ומרובות:
המזגנים בעלי הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, תחת סטנדרטים גבוהים, נוחים ומעוצבים, חיסכונים באנרגיה ותורמים לשמירה על איכות הסביבה ובנוסף מאפשרים שליטה מדויקת על הטמפרטורה ורמת הלחות ומבטיחים פעולה שקטה ונעימה. יעילות אנרגטית יוצאת דופן של COP קרוב ל- 6.0, טכנולוגיית סילון לפיזור אוויר למרחוק ופעולה חרישית במיוחד של 19 דציבל. בכל המזגנים קיימת אפשרות לחיישן תנועה המזהה תנועה בחלל ומתאים את הטמפרטורה בהתאם.
סדרת הדגל של מיצובישי Heavy במזגנים עיליים קרויה ZSK והיא בעלת עיצוב מודרני ומתקדם, שזיכה אותה בפרס A' design award.

מזגן מיצובישי דגם SRK20-60ZSX-WT ( צילום - באדיבות קבוצת טורנדו)


למותג החדש יש מספר יתרונות: הראשון הוא התרומה המשמעותית לערכי המקצועיות, האיכות, השירות והאמינות עליהם מושתתת הקבוצה, השני הוא ההזדמנות לפנות לקהלים חדשים ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, והשלישי הוא הפוטנציאל הרב הגלום במותג מיצובישי Heavy שיקדם ליעד בו טורנטו הציבה לעצמה – להגיע למחזור מכירות של מיליארד שקל תוך 5 השנים הקרובות."

רונן ועודד בזזי: "בחרנו במיצובישי Heavy בשל מגוון פתרונות מיזוג האוויר המתקדמים, האיכותיים והאמינים שהם מציעים. הפוטנציאל הרב הגלום במיצובישי Heavy יקדם אותנו ליעדים שהצבנו לעצמנו בראשית השנה – להגיע עם קבוצת טורנדו למחזור מכירות של מיליארד שקל תוך 5 השנים הקרובות, ולהוביל את תחום המיזוג היוקרתי עם מיצובישי Heavy תוך 3 שנים ל- 150 מיליון שקל"

כעת, כשקבוצת טורנדו מתחילה לשווק את מזגני מיצובישי Heavy היא תנסה להרחיב את קהלי היעד של המותג ולהנגיש אותו לצרכנים פרטיים, יזמים, קבלנים, מהנדסים, אדריכלים, מפקחים ומעצבים שמחפשים פתרונות מיזוג אוויר יוצאי דופן באיכותם ובמגוון האפשרויות שהם מציעים. הן הקהלים המקצועיים והן קהלי המטרה (מעמד סוציו-אקונומי גבוה) תופסים את מזגני מיצובישי כאיכותיים ויקרים - סמל סטטוס.
מימין יגיל וויט רונן ועודד בזזי באירוע השקת מזגני מיצובישי (קרדיט צילום סיון פרג')


הדור הבא של מערכות מיזוג VRF
מיצובישי Heavy מציגה את הדור הבא של מערכות VRF בישראל. סדרת 2KXZ החדשה, שתשווק בארץ בין המדינות הראשונות בעולם, בעלת טווח תפוקות של עד 60 כ"ס, אורך צנרת כולל של 1,000 מ', הפרש גובה מרבי של 160 מ', פעולה בטווח טמפרטורות חוץ של C°46 עד (C°15-) ומגוון רחב של יחידות פנים.
מערכות ה-VRF של מיצובישי Heavy מתאימות במיוחד למגמת האורבניזציה והבנייה לגובה של מגדלי דירות ומשרדים (מערכות מקוררות מים במגדלים) ובעלות מגוון אמצעי שליטה ובקרה חכמים.
המזגנים המיני מרכזיים של מיצובישיHeavy בטכנולוגיית אינוורטר חסכונית בחשמל, בעלי מנועי DC לפעולה חרישית ומגוון תפוקות ליישומים ביתיים ומסחריים.

מערכת מיזוג VRF (צילום - באדיבות קבוצת טורנדו)

המיצוב והאסטרטגיה
קבוצת טורנדו ממצבת את מיצובישי Heavy כמותג Affordable Luxury, ושומרת על התפיסה העילית שלו. טורנדו תשווק בישראל את המותג עפ"י המיצוב העולמי שלו כמותג על יוקרתי.

בסגמנט ה-VRF, טורנדו תשווק את מזגני מיצובישי תחת אסטרטגיית B2B והפרסום יתמקד בעיקר במתקינים, מהנדסים, יזמים ואדריכלים. במזגנים המפוצלים (מערכות מולטי, עיליים, מיני מרכזיים) השיווק יהיה C2B2B ויכלול גם נקודות הפוגשות צרכנים.

בזכות איכות המוצרים הגבוהה, משך האחריות הארוך, ההתחייבות למתן שירות טכנאי תוך יום ומיצוב אטרקטיבי, הפך טורנדו למותג המזגנים המועדף בקרב הלקוחות והמתקינים וזכה להערכתם ולהמלצתם המקצועית. בטורנדו מגוון גדול של מזגנים המספקים פתרונות לקהל הרחב במבחר תפוקות, גדלים, תכונות, עיצובים וטכנולוגיות, ביניהם מזגנים מפוצלים עיליים, מערכות VRF, מיני מרכזי ומולטי, בטכנולוגיית On/Off ובטכנולוגיית Inverter מיני מרכזי לבנייה ירוקה ועכשיו גם משיקה מותג על בתחום היוקרה.

במדינת ישראל יש פלח שוק בכל התחומים מכוניות פאר לעומת מכוניות זולות יותר. האם יש מקום למזגני יוקרה? סביר להניח שפלח שוק שיעריך מותג יוקרתי ואיכותי יתחבר.
בכל אופן מדובר במותג בעל שם עולמי מוכר ואהוב. ימים יגידו.



מידע:
קבוצת טורנדו מוצרי צריכה בע"מ הוקמה בשנת 1988 על ידי רונן ועודד בזזי והיא חברה ישראלית בבעלות פרטית, המתמחה במתן פתרונות בתחום מיזוג האוויר הביתי והמסחרי. טורנדו הוא מותג מיזוג האוויר הצומח ביותר בישראל, שיותר מהכפיל את עצמו בשבע השנים האחרונות והגיע לנתח שוק של כ-28% בקמעונאות (עפ"י GFK). למיצובישי יפן מחזור מכירות של 24 מיליארד דולר וכ-80 אלף עובדים ברחבי תבל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox