כשמתוק לי בפה מתוק לי בלב - הקולקציה הלבנה של השוקולדים של מרס


כשמתוק לי בפה מתוק לי בלב

הקולקציה הלבנה של השוקולדים של מרס
מרס ישראל משיקה את מהדורות האביב הלבנות של M&M, סניקרס וטוויקס 


ערב הילדים נרדמו , הוצאתי לי סניקרס אחד לבן , טעים ומענג. האחרון שנשאר מהמארז המפנק.
מרס ישראל משיקה מהדורות מיוחדות המותאמות לטעם הקהל הישראלי של מותגי השוקולד האהובים M&M, סניקרס וטוויקס. 
ואני טעמתי את כל ה- 3 .
ה M&M בטעמו המתקתק ומהיוחד, סניקרס המשלב את הטעם המוכר עם תוספת שוקולד לבן והטוויקס חלומי!!


מדובר במהדורה מוגבלת ומיוחדת של שוקולד לבן. ע"פ נתונים בינלאומיים קטגוריית השוקולד הלבן הינה הקטגוריה הצומחת ביותר בעולם השוקולד. המהדורות החדשות מושקות בישראל כחלק ממהלך בינלאומי נרחב. 



המהדורות החדשות כוללות:

M&M שוקולד לבן- השוקולדים האהובים והצבעוניים מוצעים עתה עם שוקולד לבן איכותי בציפוי הצבעוני והמוכר של- M&M ומוצעים באריזה של 47 גרם ובמחיר מומלץ של 4.90 שקלים.

סניקרס בודדים + אריזת רביעיות- סניקרס חטיף הנוגט והקרמל בתוספת בוטנים ומצופה כולו שוקולד לבן, מוצע עתה במארז רביעיות במהדורה מוגבלת. מוצע במחיר של סניקרס בודד 3.90 שקלים, סניקרס רביעייה 11.90. 


טוויקס בודדים- טוויקס שוקולד לבן הכולל ביסקוויט וקרמל מצופים בשוקולד לבן מוצע במחיר של 3.90 שקלים


הטעם גן עדן 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Adbox