יום רביעי, 13 בספטמבר 2023

הכירו את האטרקציה החדשה "הרפתקה בעכו": משחק מציאות רבודה (AR) לכל בני המשפחה


עכו היא עיר נמל צפונית המציעה שלל חוויות, טעמים והיסטוריה מרתקת בת 5000 שנים. מתכננים יום כיף בעכו העתיקה? יש לי המלצה חמה עבורכם. הכירו את האטרקציה החדשה "הרפתקה בעכו": משחק מציאות רבודה (AR) לכל בני המשפחה .
במשחק תכנסו למערה הסודית של אל ג'אזאר שנחפרה בחשאי ושופצה בעת האחרונה ומיועדת רק למשתתפים ותעברו באולמות האבירים עם מדריך אור קולי לילדים - הצילו את חבצלת. האטרקציה תושק בחגי תשרי וסוכות בעכו ותציע חווית בילוי טכנולוגית מרהיבה על חומות עכו העתיקה.


נסעתי עם ילדיי להכיר, להתנסות ולחוות. התחלנו " "הרפתקה בעכו" , משחק טכנולוגי חדש ומרתק במציאות רבודה (AR), המבוסס על סיפור שבירת המצור של נפוליאון.
הכרנו את נפוליאון, התחברנו למשחק עם הנייד ( ניתן גם לקבל במקום ) והתחלנו במשימות.
המשחק מתקיים בגן החפיר, סמוך לרחוב ויצמן בכניסה לעכו העתיקה ומיועד לכל בני המשפחה, למבוגרים וילדים כאחד.
המשתתפים נהנים ממשחק אינטראקטיבי, חדשני , צבעוני ומזמין, המשולב בחוויה טכנולוגית מרהיבה, הכוללת צילומי תלת מימד מרהיבים המעניקים תחושה , כי השחקן מצוי בתקופה ההיסטורית המיוחדת.


המשחק עוסק בתקופת הכיבוש ושבירת המצור של נפוליאון . במטרה לנצח את נפוליאון, המשתתפים צריכים למצוא את כל הרמזים שהשאיר שאטו ראנו, השליח שנפוליאון שלח לעכו, על מנת לדרוש את כניעתה של העיר. המשחק מעורר לחיים את חומות עכו העתיקה והופך אותם למגרש משחקים דינמי ומרתק.

במשחק מגלים גם את המערה הסודית של אל ג'אזאר שנחפרה בחשאי ושופצה בעת האחרונה. המשתתפים מוצאים חפצים ועוזרים לדמויות האותנטיות מתקופת המצור על עכו במרדף מרתק בין העתיקות. הם עוזרים לפתור חידות ולשחזר את הסיפור ההיסטורי באמצעות טכנולוגיית המציאות הרבודה.


ילדיי נהנו מאוד חוויה יוצאת דופן בין חומות , נופים, דמויות , פתירת חידות והגעה למקומות הנכונים והכל עם הרבה הנאה. אין ספק שזו חוויה יוצאת דופן כאשר פוגשים דמויות צבעוניות שהשפיעו על מהלכי הקרב בהן: שר האוצר של עכו, אדמירל מהצי הבריטי, קצין התותחים הצרפתי , אויבו המושבע של נפוליאון ועוד דמויות מעניינות מאותה התקופה, איתן מנהלים דיאלוג, שיתוף פעולה ומשא ומתן בדרך להצלת העיר.

המשחק פותח במשך שנתיים, על ידי חברת "מעבר למציאות" (MTR) - More than Reality בעבור החברה לפיתוח עכו העתיקה .


נמרוד ברגר ונפתלי שפיצר- יזמי המשחק : "במשחק 'הרפתקה בעכו' בחרנו לשלב בין העבר והעתיד, בין התרבות ההיסטורית של עכו לטכנולוגיה המודרנית של המציאות הרבודה. אנו מאמינים שכשמשלבים בין השניים, ניתן ללמוד את ההיסטוריה תוך כדי משחק וצבירת חוויות מיוחדות ומרשימות ובכך להעניק פרספקטיבה חדשה, צעירה ורעננה על ההיסטוריה של העיר. אנחנו מכתיבים את ההיסטוריה ולא ההפך!"


יובל פורת, מנכל החברה לפיתוח עכו העתיקה: "האטרקציה החדשה "הרפתקה בעכו" מעשירה מאוד את חווית הביקור בעיר והופכת אותה לאינטראקטיבית ומרתקת. המשחק החדש ממחיש את האסטרטגיה של החברה לפיתוח עכו העתיקה לפיתוח אטרקציות החדשות והחדשניות, גם ברמה הבינלאומית ומיועדות לילדים, מבוגרים ותיירים כאחד.


החברה לפיתוח עכו העתיקה, בשיתוף גורמים נוספים, מציעה למשפחות ולמבקרים מגוון פעילויות ואטרקציות היסטוריות נוספות בעכו, המשלימות את חווית המשחק.


תערוכת דה-וינצ'י באולמות האבירים- תערוכה חדשה בהפקה משותפת של יניב כהן פרודקשן והחברה לפיתוח עכו העתיקה, המציגה את יצירותיו של ליאונרדו דה וינצ'י וכוללת הפעלות והתנסויות באולמות האבירים. התערוכה מאפשרת לקהל לראות את העולם דרך עיניו של אחד הממציאים הגדולים בהיסטוריה – מדען, מתמטיקאי, מהנדס, ממציא, צייר, פסל ואדריכל, שהקדים את זמנו במאות שנים. 


בתערוכה יוצגו מכונות שנבנו בהשראת תוכניותיו ושרטוטיו של דה וינצ׳י, ציורים, שרטוטים, דגמים פיזיים נעים, הקרנות והפעלות. כל זאת באווירה אינטראקטיבית המתאימה לכל המשפחה.
כניסה לתערוכה בעלות נפרדת, ניתן לרכוש כרטיס משולב לתערוכה ולאתרים.


"מדריך קולי לילדים- להציל את חבצלת" הוא משחק אודיו אינטראקטיבי שלוקח משפחות עם ילדים למסע באולמות האבירים. הילדים לומדים על ההיסטוריה של אבירי המסדר ההוספיטלרי, הנזירים והתושבים המקומיים בעכו העתיקה, בזמן שהם מחפשים אחר רמזים, פותרים חידות, משחקים במשחקים ואף צוחקים במהלך החוויה. 



המדריך הקולי לילדים פותח על ידי יובל מלחי מפיק הפודקאסטים 'היסטוריה לילדים' בשיתוף החברה לפיתוח עכו העתיקה. בסיום המשחק, מוזמנים הילדים לצילום סלפי בביתן מימי הביניים.



מידע:
מחיר- 49 ₪ למשתתף.
מחיר משפחתי מיוחד למשפחה עד 5 נפשות- 199 ₪
קבוצה המונה בין חמישה לתשעה נפשות- 40 ש"ח למשתתף, מהמשתתף העשירי 35 ש"ח למשתתף.
לפרטים ולרכישת כרטיסים: החברה לפיתוח עכו העתיקה ונצרת בע"מ
טלפון לבירורים: 054-5935040
קישור לאתר הרשמי: ליחצו כאן

מחיר כניסה לכל האתרים הנוספים 49 ₪ בלבד לאדם, ילד עד גיל 5 חינם. האתרים כוללים הדרכה קולית לילדים באולמות האבירים, מנהרת הטמפלרים, המרכז החדש למורשת יהודים ותערוכת דה וינצ'י.




יום שלישי, 12 בספטמבר 2023

STREET DESIGN - שלושה ימים של הפנינג עיצוב ענק לקהל הרחב!

היריד שיסדר לכם את הבית. בימים אלו שהחגים בפתח תחושת רעננות והתחדשות באוויר.
ברחוב הלח"י בבני ברק מארגנים לכם שלושה ימים של הפנינג עיצוב ענק לקהל הרחב "STREET DESIGN".

הרחוב הנחשב עם עשרות חנויות של מגוון רשתות ומותגים מובילים, לצד חנויות בוטיק של מעצבים. הוא נחשב ללוקיישן חם בקרב אדריכלים, מעצבים, חובבי סטייל וכל מי שרוצה להתחדש.

לראשונה !! בהפנינג חגיגי מציעות הרשתות מבצעים והנחות משתלמות במיוחד, של מיטב המותגים המובילים בתחום עיצוב הבית. כמו כן, הרצאות מקצועיות ומרתקות לקהל הרחב ללא תשלום.

אם אתם רוצים להתחדש תרשמו ביומנים!

מתי?
20-22 בספטמבר, 2023, רחוב הלח"י, בני ברק
בין השעות 10:00 ל-20:00 וביום שישי בין 09:00 ל-14:00.

למי?
הפנינג ססגוני ומעוצב עבור כל אוהבי העיצוב, משפרי דיור, משפצים, רוכשי דירות, זוגות צעירים ועוד.

מה יהיה באירוע?
במסגרת האירוע, יתקיימו הרצאות, יעוצים במקום על ידי מעצבים ואדריכלים וגולת הכותרת - מבצעים חסרי תקדים לצד הנחות והטבות משתלמות במיוחד של המותגים המובילים לעיצוב הבית!!
הרחוב יקושט בצבעוניות שתייצר אווירה וחוויה, יפתחו אזורי קפה, גלידות ועוד'.

אלו אנשים מקצוע יעניקו הרצאות?
האדריכלים: אושיר אסבן, רות ארד, אלי מזחי, שירה מוסקל והדס רוט והמעצבים: דניאל חסון, אריאלה שניאור, עידוא כספי, אבי ברססט מנכ"ל ובעלים של הולנדיה, ליעד יוסף ושירלי דן. 

אלו מותגים?
בהפנינג ייקחו חלק כ 30 חברות ומותגים מובילים החל ממטבחים, דלתות, קרמיקה, ריהוט הבית, מיטות וחדרי שינה, מוצרי חשמל, ריצוף ועוד. בין החברות: ויה ארקדיה, קימחי תאורה, קימחי תאורה, ניקולטי, עמינח, זהבי עצמון , נגב, ריביירה, דלתות חמדיה, הולנדיה, אביבי מטבחים, שגב כרמל, חיים שטרית ועוד'.

בין ההטבות וההנחות שיעניקו מעל 30 מותגים לעיצוב הבית:
ויה ארקדיה: אריחים מדוקקים תוצרת איטליה ב 269 ₪ בלבד. (המחירים כוללים מע"מ עד גמר המלאי)

קימחי תאורה: 30% על כל גופי התאורה של המותג VIBIA.

ניקולטי: 25% הנחה על כל מערכות הישיבה, 40% הנחה על שולחנות סלונים ברכישת מערכת ישיבה.

עמינח: 10% הנחה נוספים על כל קטגוריות המוצרים ועל מבצעים הקיימים ברשת.

זהבי עצמון: 47% הנחה על מקלחונים וארונות אמבטיה, בעת סגירת עסקה מעל 15,000 ₪.

נגב: חבילת חדר רחצה ב-7,999 ₪, הכוללת חיפוי/דקור, ריצופים רטובים, אסלה, מושב, מכל הדחה, לחצן, גוף 3 דרך, כיסוי 3 דרך, מזלף, ראש מקלחת, זרוע מהקיר, ברז ברבור, מראה, ארון עם כיור אינטגרלי ומקלחון. (המחירים כוללים הובלה)

ריביירה: 30% הנחה על מוצרי החברה.

דלתות חמדיה: הנחה של עד 25% על קולקציית הייליין, הנחה של עד 25% על שלושה דגמים של דלתות כניסה: אטלנטה קו אפס, קאדיז, מנצ'סטר.

הולנדיה: 20% הנחה על כל המזרנים, כולל קולקציית טמפור PRO החדשה.

צילום באדיבות הולנדיה

מיטות וספות במחירים מיוחדים לימי ההפנינג – לדוגמא : מיטה זוגית דגם אתנה ב- 10980 ₪ בלבד !! במקום 25474 ₪ (ניתן לשלם בתשלומים - 305 ש"ח X 36 תשלומים)/

ספה נפתחת למיטה דגם קוואדרו Q במחיר: 6984 ₪ בלבד !!! במקום 10,407 ₪. (ניתן לשלם שווים - בתשלומים 194 ₪ למשך 36 חודשים). המחירים כוללים הובלה והרכבה.

פרייבט רום: 15-35% הנחה על קולקציות חדשות ומוצרים מתצוגה.

פרייבט רום צילום יחסי ציבור

אביבי מטבחים: מארז סכינים מהודר של השף טום אביב לכל מי שרוכש מטבח בסכום של למעלה מ-30,000 ₪ .

 קרדיט אביבי מטבחים

צמר: הנחות עד 40% הנחה בסניפי הרשת +500 ₪ מתנה ברכישה מעל 1900 שח כולל כפל מבצעים.

צמר צלם שי גיל

סמאג: – מתנה בשווי של עד 2000 ₪ לבחירה ממוצרי הבוטיק של SMEG על כל רכישה ב-5000 שח ומעלה.

רהיטי דורון –מערכת עבודה דגם קולור רק 1200 שח, כולל שולחן , שידת מגירות וכוורת תליה. בנוסף, על כל הזמנה - משלמים רק 290 ₪ להובלה והרכבה לכל אזורי האספקה.

קרדיט צילום יחסי ציבור

שבירו - מראה מתנה על כל רכישת מקלחון +10% הנחה נוספים על כל המוצרים.
צילום באדיבות שבירו יחסי ציבור

גולף אנד קו – 10% הנחה נוספים על 30% הנחה הקיימים ברשת.

גולף אנד קו צילום יחסי ציבור

חיים שטרית – נגרות בעיצוב אישי – מתנה ארון אמבטיה מעוצב (עד גודל 160 מטר) בקנייה מעל 49,000 ₪.

חיים שטרית נגרות בעיצוב אישי. צילום חיים שטרית

שגב כרמל – חיפויים ומשטחי שיש למטבחים בין 30%-60% הנחה, מטבחי חוץ ב-30% הנחה.

מי יזמה את האירוע?
מיכל נוף, יזמית ובעלת Michal Nof-House of Marketing, משרד ליווי ושיווק לחברות בתחום עיצוב הבית.
"בעידן שבו נראה כי יוקר המחיה עולה בהתמדה, השירותים והמוצרים הנלווים בתחום עיצוב הבית, הופכים את חלום הדירה, ובוודאי הדירה המעוצבת, לחלום רחוק עבור זוגות צעירים ומשפרי דיור רבים.
 "אנו גאים לתת הזדמנות, להקל במעט ולהיות הראשונים להפיק הפנינג ענק, שבמסגרתו מציעים טובי היצרנים והיבואנים בישראל הנחות משמעותיות של בין 20%-40%, שמאפשרות לאזן במקצת את התקציב ולהציב בהישג יד מוצרי איכות במחירים שפויים.
"מסברת מיכל נוף, יזמית ובעלת Michal Nof-House of Marketing, משרד ליווי ושיווק לחברות בתחום עיצוב הבית אשר הפיקה ויזמה את ה- STREET DESIGN.

מיכל נוף האוס אוף מרקטינג צילום רונן מחלב

מידע:
הפנינג העיצוב STREET DESIGN
איפה: רחוב הלח"י, בני ברק (מול קניון איילון, רמת גן)
מתי: 20-22.9.23
שעות פעילות: ימים רביעי-חמישי בין השעות 10:00-20:00 וביום שישי בין 09:00-14:00
חניה? ב 3 הימים של ההפנינג העיריה מאפשרת גם בכחול לבן בכל רחוב הלח"י חניה חינם !!

שימו לב: מפגשים עם מעצבים בכירים להרצאות בתחומי עיצוב הבית, הרצאות, ייעוץ עם אדריכלים ומעצבי פנים – בתיאום ובהרשמה מראש ללא תשלום.

יום שני, 11 בספטמבר 2023

רשת האופנה הבריטית לגברים "צ'ארלס טירוויט" מגיעה לישראל



רשת האופנה הבריטית לגברים Charles Tyrwhitt פותחת לראשונה כ- 20 סניפים בישראל. סניף הדגל הראשון נפתח בעופר הקניון הגדול בפתח תקווה. הגעתי לסקר ולהתרשם מהקולקציה האיכותית.

חברת Charles Tyrwhitt ידועה כחברה אהובה ומוכרת בזכות החולצות האלגנטיות שלה, חולצות פולו מעודנות וסריגי מרינו של מותג הבית.
אין ספק שהבגדים עוזרים לגברים להרגיש טוב ללא מאמץ.
בחנות קיר מדוגם של חולצות מכופתרות שלל צבעים, בעלי איכות גבוהה ביותר.
קשה לפספס את הצבעוניות בגרביים המדליקות. במקביל תמצאו סריגים , חגורות, הלבשה תחתונה, עניבות, חפתים ואפילו מספר נעליים בסטייל.
אם אתם עובדים עם לקוחות או מחפשים בגד לכל אירוע אין ספק שתמצאו את מבוקשכם.



הסניף מעוצב ומתוכנן ע"י האדריכל הבינלאומי ניק פופ, המעצב הראשי של המותג, והוא מתוכנן בקונספט הזהה לסניפי הדגל בבירות האופנה ברחבי העולם. החנות החדשה תציג את שלושת הקטגוריות של המותג הבריטי: קז'ואל, ביזנס קז'ואל וקולקציה מחויטת המתאימה גם לאירועים.

קבוצת פינגווין, הנמצאת בבעלות איש העסקים אליהו קלימר, בעלת הזיכיון הבלעדי בישראל, והיא מתכננת לפתוח בישראל בשנתיים הקרובות כ – 20 סניפים, בין היתר בחיפה, נתניה, תל-אביב, ראשון לציון, ירושלים ובבאר שבע.



המחירים של המותג בישראל יהיו זהים למחירי Charles Tyrwhitt באנגליה, לדוגמא: חולצות מכופתרות החל מ 299 שח, מכנסים החל מ 399 ש"ח, חליפות החל מ 1500 ש"ח, חולצות פולו החל מ – 275 שח, ג'קטים החל מ899 שח, עניבות החל מ 175 ש"ח, נעלים החל מ 499 ₪, חגורות עור החל מ 199 ש"ח.



ניק ווילר מייסד החברה מסר על הפתיחה בישראל: "אנחנו מתרגשים וגאים בפתיחת הרשת בארץ הקודש. מבדיקות שערכנו על שוק האופנה הישראלי זיהינו צורך בכניסה של מותג אירופאי קלאסי הנותן מענה לאנשי העסקים בישראל שמחפש אופנה קלאסית ומחויטת למהלך היום, במחירים הוגנים ומבלי להתפשר על איכות, נוחות וסטייל".


לדברי הזכיין בישראל אליהו קלימר: "החזון של מייסד המותג היה להציע בגדים שיגרמו לגבר להרגיש מיליון דולר והכל במחירים נגישים ועם שירות מעולה". לדבריו: "בימים אלו אנו במו"מ לפתיחת סניפים נוספים בישראל במטרה למצוא לוקיישנים במקומות מרכזים ואסטרטגיים כעופר הקניון הגדול פ"ת".


עוד אמר קלימר: "באחד מהנסיעות שלי לאנגליה נחשפתי למותג שמיד התאהבתי בו והפך להיות המרכזי במלתחה שלי ואז גיליתי כי צ'ארלס טירוויט נולד בבריטניה מהרצון של מייסד החברה לייצר ולעצב בגדים איכותיים, עם דגש על פריטים וגמורים יצירתיים, מסוגננים ונצחיים לכל הגברים בעולם.



לדברי נעמי סימן טוב מנכ"ל עופר הקניון הגדול: "בהמשך למדיניות הקניון הגדול אנו נמשיך להיות הקניון הראשון שמכניס לישראל מותגים בינלאומיים חווייתיים ונחשקים, במטרה להמשיך ולרגש את קהל המבקרים ועל מנת לשמור את עופר הקניון הגדול כמקום הקניות והבילוי מהמובילים בארץ". לדבריה: "מדובר במותג אופנה לגברים מהמובילים והנחשבים בבריטניה, הפונה לקהל המחפש אופנה קלאסית, איכותי ומגוון".



המותג צ'ארלס טירוויט נוסד על ידי ניק ווילר בשנת 1986 כשהיה סטודנט באוניברסיטת בריסטול. אז החל המותג כייצרן חולצות לגברים בלבד, והתרחב עם מגוון ההיצע וכן עם חנויות ברחבי בריטניה והעולם, יחד עם חנות אונליין בינלאומית מצליחה. הייחוד והבידול של המותג בכך שהוא מאפשר לכל גבר התאמה אישית במידות, גזרות ובסגנונות בשילוב איכות הבדים, איכות התפירה ותשומת לב לכל פרט ופרט.



Charles Tyrwhitt כיום היא רשת קמעונאית בריטית מתפתחת, עם מעל ל-100 סניפים ברחבי העולם, בניהם: בארה"ב, אוסטרליה, צרפת ואנגליה עם מחזור מכירות הנאמד כחצי מילייארד פאונד (כ – 650 מיליון דולר). לחברה 4 מרכזים לוגיסטיים בעולם: באוסטרליה, ארה"ב, אנגליה וגרמניה המשרתים את האתר מכירות המהווה כ – 70% מהפעילות של המותג בעולם.



הסניף הראשון נפתח בקניון עופר הקניון הגדול פתח תקווה על שטח של כ 100 מ"ר ובהשקעה הנאמדת בכ – 1.5 מיליון ₪. ועד שנת 2025 יפתחו כ 20 חנויות.

מוזמנים להגיע ולהתחדש!!

יום שבת, 9 בספטמבר 2023

הקולגן של נייצ׳רס פרו - פריצת דרך בתחום תוספי המזון

תוספי תזונה הם חלק משגרת חיי. כסובלת ממחלה כרונית אני סקרנית , קוראת ומתנסה רבות.
השבוע הגעתי להשקת תוסף תזונה חדשני 'קולגן טרומרין' של חברת נייצ'רספרו.
מתוך סקרנות להבין, האם צריכת קולגן אכן משפיע על עור הפנים?
היכולת לסייע לאנשים ולתמוך בצרכים הייחודיים שלהם היא מדהימה בעיני.


אין ספק, שתחום תוספי מזון הוא תחום מעניין ומסקרן. בשנים האחרונות ישנו מעבר מכמוסות וטבליות לשיטות לקיחה שונות כגון: אבקות, שייקים ועוד'.
שוק תוספי המזון נמצא בקצב גדילה שנתי ויש צפי עד שנת 2030 לעליה בין 6.3% עד 8.3%.


מדוע תוספי תזונה בעליה? ישנם סיבות רבות כגון: חיפוש אחר איכות חיים, אריכות ימים והרצון לפטור בעיות בריאותיות ללא תרופות . כמו כן, בעקבות COVID19 הקורונה והחשש הנפשי להיות חולים.

אילו תוספי תזונה ? חיזוק מערכת החיסונית, הישגיות בספורט, נפש בריאה בגוף בריא, להיראות צעיר והשלמות תזונתיות של חוסרים.


למה נייצ'רס פרו?
תוספי התזונה מבוססי מחקר ומדע ולא גנרניקה, חדשני עם חומרי גלם איכותיים, מותג איכותי עם חומרי גלם ממותגים, נחקרים ובלעדיים ומוצרים בפורמולות ייחודיות ומועדון מטפלים פעיל של מעל כ-1000 מטפלים פעילים.

נייצ'רספרו מספקת תוספי תזונה מבוססי מחקר ומדע. המוצרים מכילים רכיבים שנחקרו ומיוצרים באיכות גבוהה. מתוך מטרה את הבריאות ואיכות החיים של כל המשפחה. בעלי בקרת איכות ותקני GMP.

אחד הלהיטים החדשנים והמבוקשים הזוכים לאהדה גדולה בארץ ובעולם הינו תוסף הקולגן לבליעה.
תוספי קולגן מסייעים בעיכוב ומניעה של תופעות כמו קמטים, החלשת העצמות, הציפורניים והשיער, שחיקת סחוס, ועוד. מוצרי הקולגן מתאימים גם לאנשים שעוסקים בספורט בעצימות גבוהה וזקוקים להשלמת קולגן לצורכי תזונה.



לדברי רם שביט בעלי חברת נייצ'רספרו, קולגן הינו היחידי בישראל המגיע מיפן מחברת ניבי בעלת פטנט. ישנו קולגן המיועד לגיל 20+ ונקרא קולגן טריפל ומגיל 40+ הצריכה עולה וההמלצה על קולגן טרומרין.
הוא הדגיש את חשיבות המחקרים המבוצעים על הרכיבים שהם אלו שמעניקים ביטחון בתוצאות.


לדברי ד"ר אייל קרמר, כירורג פלסטי : בעקבות עבודתו עם התוסף הוא מציע למטופליו ורואה תוצאות תוך 4-6 שבועות בעיקר באלסטיות של העור. צריכת קולגן משפרת את מראה העור ובשילוב טיפוליו מביאה לתוצאות טובות יותר בזמן מהיר .


אז מה מייחד את הקולגן של נייצ'רספרו? קולגן יפני, ללא טעם וריח, נחקר קלינית, כשרות גבוהה, נוסחה משופרת, מסיסות מהירה, ספיגה עוצמתית, תוצאות בין 4-8 שבועות.

1. מקור הקולגן.
כיום, ניתן להפיק קולגן מבקר, עופות ודגים. מחקרים מדעיים מצאו שקולגן שמקורו בדגים, כמו תוסף הקולגן של נייצ'רס פרו טרומרין, הוא יעיל ועוצמתי יותר מקולגן שמופק מכל מקור אחר, משום שלקולגן ממקור דגים יש זמינות ביולוגית מעולה, הודות ליכולת הספיגה שלו, שהתגלתה כיעילה ועוצמתית יותר מספיגה של קולגן שמקורו בבקר, בגלל גודל החלקיקים שלו וזהותם לחלקיקי הקולגן הטבעיים הקיימים אצלנו בגוף.

2. מינון הקולגן במנה
מחקרים שנעשו בנושא, הראו כי בני האדם יכולים לצרוך בין 2.5 ל־15 גרם קולגן ביום בבטחה וללא תופעות לוואי. בקולגן של נייצ'רס פרו טרומרין ניתן למצוא את ריכוז הפפטידים בגדול ביותר מבין מוצרי הקולגן הנמכרים בישראל –10 גרם למנה יומית – מה שגורם לו להיות יעיל, עוצמתי וחסכוני יותר.


3. איכות הפורמולה
איכות הקולגן משתנה בהתאם למקור הייצור, לתהליכי הייצור והעיבוד ולהרכב חומצות האמינו שבו.
קולגן באיכות טובה יכיל מרכיבים איכותיים ונקיים ויופק בטכנולוגיות הידרוליזה מתקדמות שמבטיחות שמירה על מבנה החלבון ועל תכונותיו הביולוגיות. קולגן באיכות טובה מספק את המרכיבים התזונתיים הנדרשים לחידוש ולחיזוק רמות הקולגן בגוף. מנגד, קולגן באיכות גרועה עשוי להכיל מרכיבים זולים או להיות מיוצר מחלבונים חלופיים והוא עלול לא לספק את התוצאה הרצויה בזמן הרצוי.
בנוסף, קולגן באיכות גרועה יכול להיות מעובד, כך שהתכונות הביולוגיות שלו משתנות או מופחתות.

הקולגן של נייצ'רס פרו טרומרין מכיל כאמור הרכב חומצות אמינו בצורת פפטידים ביחס אופטימלי והוא מגיע לישראל היישר מיפן. קולגן טרומרין עומד בכל האישורים המחמירים ביותר של משרד הבריאות היפני והישראלי.

4. כשרות
בכל הקשור לכשרות, קולגן טרומרין של נייצ'רס פרו מופק בתנאים מחמירים ביותר מבחינת הכשרות ובהשגחה צמודה. למוצר הדגל קולגן טרומרין יש כשרות פרווה בהשגחת מרכז רבני אירופה, ועד הכשרות EK, ובהשגחת הרבנות המקומית נוף הגליל.



לסיכום, צריכת תוסף קולגן של נייצ'רספרו מטפלת בהיבטים בריאותיים ואסתטיים שונים שקשורים באיכות העור, מחזק ומשפר את תפקוד מפרקי הגוף וגם בעל השפעה משמעותית על צפיפות העצם – דבר שיכול להפחית את הסיכון למצבים כמו אוסטאופורוזיס. קולגן גם ידוע ביכולתו לשקם את בריאות השיער והציפורניים, ובכל מקרה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע לפני נטילת תוספי תזונה.